Google Trends в обличчях: хто з публічних українців збирає більше запитів у пошуку

Читать на русском

Під час повномасштабної війни, як свідчать опитування, українці стали більше цікавитись політикою та новинами. «Слово і діло» вирішило за допомогою інструменту Google Trends проаналізувати, хто з публічних осіб – волонтерів, чинних та колишніх чиновників, скандальних політиків тощо – які майже щодня фігурують у новинах, цікавлять українців. На інфографіці – результати пошукових запитів за останній рік.

Президента Володимира Зеленського українці гуглять частіше, наприклад, ніж Петра Порошенка чи Андрія Єрмака. Найбільше запитів щодо Зеленського у Google Trends було 21-27 січня 2024-го.

За останній рік Порошенком лише одного разу цікавилися більше, ніж Зеленським – у період з 26 листопада до 2 грудня, коли був скандал, пов'язаний із його закордонним відрядженням.

Сплеск зацікавленості українців воєначальниками – колишнім головкомом Валерієм Залужним, чинним головкомом Олександром Сирським та керівником ГУР Кирилом Будановим – припав на кінець січня – початок лютого.

Залужним та Сирським найбільше цікавилися 4-10 лютого, коли президент Володимир Зеленський змінював головнокомандувача ЗСУ.

Якщо проаналізувати популярність волонтерів у Google Trends, то серед Сергія Притули, Сергія Стерненка та Тараса Чмута найбільше запитів щодо Стерненка. На другому місці Притула, на третьому – Чмут.

Пік популярності запиту щодо Чмута припав на 9-13 квітня – тоді він дав велике інтерв'ю «Українській правді» про мобілізацію та ситуацію на фронті.

Колишнім радником керівника ОПУ Олексієм Арестовичем найбільше цікавилися у серпні минулого року, ймовірно, через інтерв'ю російській журналістці Юлії Латиніній.

Пік популярності у Google народної депутатки Мар'яни Безуглої припав на листопад-грудень, коли вона активно критикувала Залужного.

Наприкінці червня українці дуже цікавилися нардепом Миколою Тищенком, якому повідомили про підозру через скандал із військовим.

Загалом, Арестовичем українці цікавляться більше, ніж, наприклад, Тищенком, Безуглою чи Михайлом Подоляком.

Нагадаємо, у грудні в Google традиційно розповіли про найпопулярніші запити українців у 2023 році.

З інфографіки «Слово і діло» можна дізнатися, як змінилася кількість передплатників у топових YouTube-блогерів, які розповідають про війну.

ПІДПИСУЙТЕСЬ НА НАШ YOUTUBE КАНАЛ

та дивіться першими нові відео від «Слово і діло»
Поділитися: