Справа аеропорту «Одеса»: бізнесмену Боруховичу продовжили обов'язки

Читать на русском
Антикорупційний суд підтримав клопотання прокурора САП про продовження дії обов'язків одеському бізнесмену у справі місцевого аеропорту.
Алекс Боруховичфото: ЦПК

Вищий антикорупційний суд продовжив до 20 лютого 2024 року строк дії обов'язків, покладених на бізнесмена Алекса Боруховича. Його підозрюють в організації заволодіння комунальним аеропортом «Одеса» та доходами від його діяльності на суму 2,5 млрд грн.

Таке рішення 20 грудня ухвалив ВАКС, повідомляє «Слово і діло».

Як відомо, антикорупційний суд визначив Боруховичу запобіжний захід у вигляді 120,78 млн грн застави з покладанням наступних обов'язків: прибувати на першу вимогу; не відлучатися з Одеси без дозволу; повідомляти про зміну свого місця проживання та місця роботи; утримуватися від спілкування з іншими підозрюваними у справі та свідками; здати на зберігання закордонні паспорти та носити електронний браслет. Пізніше з нього зняли браслет. Прокурор САП просив продовжити решту обов'язків.

«Клопотання прокурора САП про продовження строку дії обов'язків, покладених на підозрюваного (Алекса Боруховича – ред.) у кримінальному провадженні - задовольнити. Продовжити підозрюваному строк дії обов'язків, покладених на нього у зв'язку із застосуванням запобіжного заходу у виді застави, на 2 місяці - до 20 лютого 2024 року включно», – йдеться в рішенні.

Нагадаємо, НАБУ і САП повідомили про підозру бізнесменам Борису Кауфману і Алексу Боруховичу, а також колишньому міському голові Одесі Олексію Костусєву та його ексзаступнику. За даними слідства, у 2011 році група осіб, до якої входили колишній Одеський міський голова, його заступник, керівник одного з товариств з обмеженою відповідальністю та два бізнесмена, розробили та реалізували злочинну схему, в результаті якої майновий комплекс стратегічного об'єкту – міжнародного аеропорту перейшов з власності територіальної громади у спільну власність міста та так званих приватних інвесторів.

В результаті подальших дій учасників схеми місто повністю втратило будь-який контроль над вказаним об'єктом та не отримувало від його діяльності жодного прибутку. Натомість, особи які отримали контроль над аеропортом роками привласнювали дохід від його діяльності. Для унеможливлення повернення аеропорту у власність міста усе його майно заставили у банк для отримання кредиту, який не погашали взагалі.

В результаті реалізації схеми, її учасники заволоділи майном аеропорту на суму 118 млн грн та доходами від його діяльності у сумі понад 2,5 млрд грн.

ПІДПИСУЙТЕСЬ НА НАШ YOUTUBE КАНАЛ

та дивіться першими нові відео від «Слово і діло»
Поділитися: