Китай поступово витісняє світових автовиробників зі свого ринку – Bloomberg

Читать на русском
Китай витісняє зі свого ринку відомих світових автовиробників, адже їхню продукцію замінюють на вітчизняні електромобілі.
Getty Image

Китай витісняє зі свого ринку відомих світових автовиробників, адже їхню продукцію замінюють на вітчизняні електромобілі.

Про це повідомляє Bloomberg.

Відомо, що частка на китайському ринку міжнародних традиційних автовиробників ринку скоротилася з 61% у 2020 році до 41% в останньому кварталі минулого року. У першій половині цього року очікують невелике відновлення, оскільки ці виробники розпродають старі запаси, проте їхня загальна частка буде значно нижчою за 50%.

«При цьому існує досить велика різниця між традиційними автовиробниками з точки зору того, наскільки добре вони продаються», – додають у виданні.

Зокрема, Toyota в Китаї досить добре продається, але її японські колеги Nissan і Honda за останні кілька років зазнали значного падіння. Преміумбренди, як правило, мають кращі показники, ніж мас-маркет.

Головна причина падіння продажів у Китаї автомобілів світових брендів – виробництво власних електромобілів. Bloomberg зазначає, що цикли планування автомобільної продукції – довгі й багато світових виробників недооцінили, як швидко китайський ринок переходить на свої електромобілі. Зокрема, в останньому кварталі 2022 року частка електромобілів іноземного виробництва в Китаї становила 8%, адже вони є неконкурентоспроможними з місцевими за ціною, діапазоном і характеристиками.

Цю тенденцію гарно висвітлює китайський автовиробник BYD, який вже продав понад 300 тисяч автомобілів, що на 70% більше минулого року. Нещодавно засновник компанії Ван Чуаньфу заявив, що вони прагнуть стати найбільш продаваним автовиробником Китаю до кінця року.

Раніше повідомляли, голова Китаю Сі Цзіньпін готується до війни. У березні теми готовності до війни він торкнувся у чотирьох окремих виступах, в одному з яких попросив своїх генералів «насмілитися боротися».

ПІДПИСУЙТЕСЬ У GOOGLE NEWS

та стежте за останніми новинами та аналітикою від «Слово і діло»
Поділитися: