В Україні стартувала реєстрація електронних кабінетів для випускників 11-х класів

Читать на русском
З 1 липня українські абітурієнти можуть реєструвати електронні кабінети. Подати електронні заяви до закладів вищої освіти буде можливо з 29 липня.
vin.tax.gov.ua

З 1 липня українські абітурієнти можуть реєструвати електронні кабінети. Подати електронні заяви до закладів вищої освіти буде можливо з 29 липня.

Про це повідомило Міністерство освіти і науки України.

«Учора, 1 липня 2022 року, стартувала реєстрація особистих електронних кабінетів для випускників 11-х класів, а також вступників до ЗВО на основі диплома фахового молодшого бакалавра, молодшого спеціаліста та молодшого бакалавра. Для обох категорій можливість подання електронних заяв буде відкрита 29 липня», – йдеться в повідомленні.

Вступна кампанія під час війни: чому мультитест для випускників викликає занепокоєнняЯкі побоювання виникають щодо мультипредметного тесту та у чому його переваги, читайте у матеріалі Слово і діло.

Правила створення кабінетів:

  • електронні кабінети, зареєстровані в минулих роках, анульовані, тому потрібно створювати нові;
  • реєструвати кабінет на пошту, до якої є доступ і яка не заборонена на території України. На вказану скриньку надійде посилання для активації, яким можна скористатися протягом 15 хвилин. Якщо за цей час кабінет не активували, то потрібно реєструватися повторно;
  • запам'ятати пароль, указаний під час реєстрації. Він буде потрібен для подальших входів у кабінет;
  • якщо є декілька сертифікатів ЗНО або НМТ, то під час реєстрації достатньо вказати дані одного з них для ідентифікації. Інформацію про інші треба додати пізніше в електронному кабінеті;
  • у разі реєстрації без сертифіката НМТ (ЗНО), для ідентифікації слід зазначити номер (без серії) документа, що посвідчує особу. Це має бути документ, указаний під час замовлення документа про освіту (якщо документ про освіту оформлений на свідоцтво про народження, а після цього абітурієнт отримав паспорт, то для додаткової ідентифікації треба вказувати саме свідоцтво);
  • за наявності декількох різних документів про освіту реєструвати кабінет потрібно тільки на один із них і лише на одну електронну адресу. Якщо вже є кабінет на основі документа про ПЗСО (11 класів), але також наявний диплом молодшого спеціаліста (молодшого бакалавра, фахового молодшого бакалавра), й абітурієнт хоче вступати на його основі, то реєструвати другий кабінет не потрібно. Обрати бажаний шлях вступу можна безпосередньо в електронному кабінеті.

Нагадаємо, 27 червня, розпочалася реєстрація учасників тестування для вступу до магістратури, яка триватиме до 18 липня.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: