У четвер, 3 лютого, абоненти «Київстару» почали скаржитися на збій у роботі частини сервісів оператора. У користувачів були проблеми із дзвінками, доступом до сайту та додатку.
Користувачі у соцмережах скаржаться, що під час набору номера звучить повідомлення про брак грошей на рахунку.
На сайті оператора та мобільного додатку Мій Київстар з'явилося повідомлення про технічні роботи.
«Дійсно, зараз спостерігаються складнощі при здійсненні дзвінків. Дякую за інформацію, ми вже повідомили в технічний відділ, наші фахівці працюють над вирішенням питання, приносимо вибачення за тимчасові незручності», – вказано у відповіді «Київстару» на скарги абонентів у Facebook.
Також у компанії додали, що для абонентів, які зіткнулися з труднощами у роботі оператора, передбачені компенсації.
Раніше «Київстар» та Vodafone змінили правила тарифікації.
Також у столиці повідомили про замінування головного офісу «Київстару».
Отримуйте оперативно найважливіші новини та аналітику від «Слово і діло» в вашому VIBER-месенджері.
Регулярную подборку актуальной проверенной информации от «Слово и дело» читайте в телеграм-канале Pics&Maps
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»