Оператор мобільного зв'язку «Київстар» пояснив причини збою, який стався сьогодні вранці. Постраждалі абоненти отримають бонуси.
Подробиці озвучила прессекретар компанії Ірина Леличенко у Facebook.
Збій у роботі Facebook визнали найбільшим зафіксованим збоєм інтернет-ресурсу в історіїСервіс, який займається відстеженням активності та працездатності інтернет-ресурсів по всьому світі, заявив про більш ніж 10,6 млн повідомлень про проблеми з сервісами Facebook
За її словами, технічний збій стався під час оновлення програмного забезпечення. Він був короткочасним і «зачепив деякі послуги передплаченого зв'язку для невеликої кількості абонентів».
«Деяким абонентам було складно додзвонитися на мобільні номери всередині мережі та номери інформаційно-довідкового центру. Хтось отримав некоректне SMS-повідомлення про стан мобільного рахунку. При цьому інші послуги – користування месенджерами, дзвінки за кордон та інші мобільні мережі, дзвінки на номери екстрених служб та послуги мобільного інтернету були доступні. Також не було жодних складнощів при використанні послуг зв'язку в абонентів, які обслуговуються на умовах контракту», - написала Леличенко.
Фахівці компанії вже вирішили проблему.
«Жодних некоректних списань коштів з рахунків абонентів не було. Абоненти, які зіткнулися з обмеженнями при здійсненні дзвінків у результаті технічного збою, автоматично отримають компенсацію у вигляді бонусних послуг зв'язку», - пообіцяла прессекретар.
Нагадаємо, сьогодні вранці абоненти «Київстар» скаржилися на збій.
Раніше стався збій у Приват24.
Візуальна аналітика від редакції «Слово і діло» – у Telegram-каналі Pics&Maps.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»