Збій у ПриватБанку: усім клієнтам повернули кошти

Читать на русском
У ПриватБанку заявили, що повністю відновили стабільну роботу системи та повернули кошти кожному клієнту.
Економічна правда

У «ПриватБанку» заявили, що повністю відновили стабільну роботу системи та повернули кошти кожному клієнту.

Про це повідомляється на Facebook фінустанови.

«Повністю відновили стабільну роботу системи та повернули кошти кожному клієнту. Наші колеги працювали не покладаючи рук, щоб виправити технічний збій. Ми докладемо всіх зусиль, щоб більше не траплялось таких ситуацій», – йдеться в повідомленні.

У банку перепросили за тимчасові незручності та подякували за терпіння та підтримку.

Нагадаємо, що у суботу, 26 червня, у деяких клієнтів ПриватБанку повторно списалися гроші з карток по операціях за 23-24 червня. За словами прессекретаря банку Олег Серга, дуже багато клієнтів постраждало. В основному повторно списалися невеликі суми поточних операцій, окремих транзакцій.

Як відомо, «ПриватБанк» був націоналізований у 2016 році. На сьогодні єдиним акціонером банку, якому належать 100% акцій, є держава в особі Кабінету міністрів.

У травні цього року «Приватбанк» отримав нового голову правління. У червні НБУ погодив призначення нового голови.

Найкращі інфографіки від аналітиків «Слово і діло» щодня без зайвого тексту – у телеграм-каналі Pics&Maps

ЧИТАЙТЕ у VIBER

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися:
АКТУАЛЬНЕ ВІДЕО
Підпишіться на наш канал