Зовнішня реклама: як пропонують змінити концепцію розміщення

Читать на русском

В Україні хочуть змінити концепцію розміщення зовнішньої реклами. Зокрема, мають намір упорядкувати видачу дозволів на її розміщення, щоб звести до мінімуму корупційні ризики, а також затвердити певні вимоги до її виду. Для цього Верховна рада попередньо схвалила законопроєкт щодо вдосконалення законодавчого регулювання в галузі зовнішньої реклами. Детальніше про нього – на інфографіці «Слово і діло».

По-перше, у законодавстві хочуть уточнити саме поняття «зовнішня реклама» – це реклама, яка розміщується з використанням спеціальних конструкцій, розташованих на відкритій місцевості, на зовнішніх поверхнях будівель і споруд, елементах об'єктів благоустрою. Другий важливий момент – заборонять розміщення зовнішньої реклами на об'єктах культурної спадщини.

Також буде заборонено розміщення зовнішньої реклами:

  • на велосипедних доріжках;

  • на опорах дорожніх знаків, мостах, естакадах;

  • ближче ніж за 50 метрів від залізничних переїздів у межах населених пунктів;

  • ближче ніж за 100 метрів від залізничних переїздів поза межами населених пунктів.

Розміщення зовнішньої реклами на транспортних засобах погоджуватимуть тільки з їхніми власниками або уповноваженими органами. Не можна буде поширювати рекламу через радіотрансляційні мережі сповіщання пасажирів або з використанням іншого звукотехнічного обладнання.

Законопроєкт передбачає запровадження електронної інформаційної бази даних місць розміщення зовнішньої реклами. Там буде відкрита інформація про видані дозволи – коли, ким і на скільки видано. Ще одне нововведення – кодування кожного рекламного засобу двомірним штрих-кодом (QR-код), що містить відомості про власника та конструкцію.

Щоб отримати дозвіл на розміщення зовнішньої реклами суб'єкт повинен подати заяву та:

  • фото заявленого місця розміщення і кольоровий комп'ютерний макет з відображенням засобу зовнішньої реклами на заявленому місці;

  • ескіз з конструктивним рішенням засобу зовнішньої реклами, на якому відображені всі видимі сторони такого засобу;

  • план-схему з позначенням заявленого місця розміщення;

  • згоду власника або уповноваженого ним органу в разі розміщення зовнішньої реклами на місці, яке перебуває у державній або приватній власності.

Всю зовнішню рекламу, розміщену без дозволу, повинні демонтувати. Це зобов'язаний зробити власник реклами протягом п'яти днів після отримання письмової вимоги.

Нагадаємо, раніше ми писали про те, що рух самокатів, моноколіс та сегвеїв на вулицях міст врегулюють законодавчо. Як саме це буде, можна подивитися на інфографіці.

Найкращі інфографіки від аналітиків «Слово і діло» щодня без зайвого тексту – у телеграм-каналі Pics&Maps


Підписуйтесь на наш аккаунт в Telegram, щоб першими отримувати важливі новини та аналітику.


Поділитися:
АКТУАЛЬНЕ ВІДЕО
Підпишіться на наш канал