Стало відомо, реклама яких держпідприємств обходиться найдорожче

Читать на русском

Державні компанії дуже часто витрачають на рекламу значні кошти від суми загального фінансування. Наприклад, «Ощадбанк» за 2020 рік витратив на рекламні послуги 10,8 млн грн, але це не найбільший показник порівняно з іншими компаніями. Аналітики «Слово і діло» склали рейтинг з десяти держкомпаній, які найбільше грошей витрачають на висвітлення своєї діяльності та рекламу.

Рейтинг із десяти держкомпаній, які найбільше грошей витрачають на висвітлення своєї діяльності та рекламу, дивіться на інфографіці Слово і діло.
Які держпідприємства у 2020 році найбільше витратили на рекламуСлово і ділоЗображення максимального розміру (відкриється в новому вікні)

За даними вебпорталу «Держзакупівлі.онлайн» в системі ProZorro, найбільше коштів на висвітлення діяльності у ЗМІ витратило КП «Організаційно-аналітична служба» Дніпровської міськради ‒ 35,1 млн грн.

На другому місці ‒ ДП «Центр захисту інформаційного простору України». На розроблення комунікаційних кампаній та стратегій, а також розміщення і поширення інформпродукту вони витратили 33,8 млн грн.

Далі у рейтингу АТ «Укргазвидобування» ‒ 30,5 млн грн. Ці кошти пішли на рекламні та маркетингові послуги, ринкові дослідження та рекламу в інтернеті.

АБ «Укргазбанк» витратив на рекламу у ЗМІ та в інтернеті 23,9 млн грн, а «Укрпошта» на рекламу та ринкові дослідження ‒ 12,4 млн грн. Своєю чергою «Ощадбанк» на рекламні та маркетингові послуги витратив 10,8 млн грн.

ДУ «Центр громадського здоров'я Міністерства охорони здоров'я України» на рекламні послуги у 2020 році виділило 7,1 млн грн, а от «Фонд енергоефективності» витратив 6,7 млн грн на дослідження каналів комунікації та просування у соцмережах.

На дев’ятому місці ‒ АТ «Національна суспільна телерадіокомпанія України» - 4,8 млн грн, а на десятому - Інститут розвитку міста Кривого Рогу - 4,4 млн грн.

Нагадаємо, аналітики «Слово і діло» перевірили звітність найбільших енергетичних компаній та показали на інфографіці результати їхньої роботи за останні шість років.

Найкращі інфографіки від аналітиків «Слово і діло» щодня без зайвого тексту – у телеграм-каналі Pics&Maps


Підписуйтесь на наш аккаунт в Telegram, щоб першими отримувати важливі новини та аналітику.


Поділитися:
АКТУАЛЬНЕ ВІДЕО
Підпишіться на наш канал