Вчені з'ясували, чому COVID-19 іноді протікає безсимптомно

Дослідники з'ясували, чому деякі люди з діагнозом COVID-19 переносять інфекцію без симптомів.
фото з відкритих джерел

Дослідники з Ньюкаслського університету у Великій Британії з'ясували, чому деякі люди з діагнозом COVID-19 переносять інфекцію без симптомів.

Про це пише Science Daily.

Вакцинація від COVID-19: коли в країнах буде сформований колективний імунітетКолективний імунітет проти коронавірусу в Україні буде не раніше 2022 року. Тоді як в Ізраїлі, ОАЕ, Британії він може сформуватися вже в травні.

Вчені вважають, що відповідь на це питання криється у генетиці. Зокрема, вони стверджують, що ген HLA-DRB1*04:0 зустрічається у людей з безсимптомним перебігом коронавірусу. А саме він відповідає за несприйняття інфекції.

У експерименті брали участь 49 пацієнтів з важким перебігом COVID-19 і 69 - у яких перебіг захворювання був у «прихованій» формі.

Крім цього, стало відомо, що вказаний ген підвладний широті та довготі. Таким чином, він скоріше за все може бути у населення Північної і Західної Європи.

Однак експерти підкреслюють, що безсимптомна людина з COVID-19 може заражати інших людей.

Нагадаємо, в Україні за минулу добу виявили 535 нових хворих на COVID-19. Найбільшу кількість підтверджених випадків зареєстровано у Києві, Миколаївській та Київській областях.

Регулярную подборку актуальной проверенной информации от «Слово и дело» читайте в телеграм-канале Pics&Maps