Кличко розповів, як планує боротися із заторами у Києві

Читать на русском
Мер Києва Віталій Кличко розповів, що робить влада для скорочення заторів і як облаштовують вулиці в столиці
Київська міська рада

Міський голова Києва Віталій Кличко розповів, як столиця планує боротися з заторами на дорогах.

Насамперед, влада займається збільшенням місць для паркування та розставляє стовпчики, щоб автівки не паркувалися на тротуарах.

Кличко пояснив в інтерв’ю Радіо Свобода, що дороги, які планувалися і будувалися раніше, просто не були розраховані на таку кількість авто.

«Наступне питання – перехоплювальні паркінги, де можна залишити автівку. Якщо залишаєш автівку у невстановленому місці, потрібно буде платити штрафи, чекати на евакуацію», – сказав мер.

Від 5 до 8 днів: скільки часу проводять у заторах водії в різних містах світуКиївські водії в минулому році провели в дорожніх корках близько 8 днів і 15 годин. Як в інших містах світу – на інфографіці.

За словами Кличка, місто також розглядає проєкти побудови підземних паркінгів.

«Зараз місто, а особливо центр щільно забудований. І ми розглядаємо багато проєктів підземних паркінгів, шукаємо інвесторів, тому що це недешеві проєкти, але якісні і дають гарний прибуток на довгострокові інвестиції. І зараз вже «Київське інвестиційне агентство» запропонувало біля парку Шевченка і на Михайлівській площі біля МЗС підземний паркінг, на Подолі, в урочищі Кожум’яки буде підземний паркінг», – додав мер.

Він наголосив, у влади Києва є алгоритм дій на 2-3 роки, як систематизувати дорожній рух, особливо у центрі.

Цьогоріч планують відремонтувати близько 60-ти вулиць, кожна з яких будуватиметься за новими стандартами: з тротуарами для пішоходів, велодоріжками та освітленням.

Нагадаємо, до кінця 2021 року в Києві може з'явитися нова станція метро, ​​яка має відкритися на Виноградарі.

Регулярную подборку актуальной проверенной информации от «Слово и дело» читайте в телеграм-канале Pics&Maps

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: