В Офісі президента спрогнозували, як буде складатися ситуація з постачанням білоруського бітуму для будівництва доріг в Україні на тлі політичної ситуації в самій Білорусі.
Свою думку озвучив заступник голови ОПУ Кирило Тимошенко в інтерв'ю агентству «Інтерфакс-Україна», опублікованому 1 червня.
За його словами, в обсязі імпорту бітуму до України Білорусь дійсно лідирує, просто тому, що є дешевою його логістика. Однак якщо все ж Білорусь запровадить санкції і припинить постачати бітум, то наша країна має домовленості і з іншими постачальниками.
«Крім білоруського бітуму ми імпортуємо грецький, італійський та інших країн. Уже в минулому році відпрацювали таку схему поставок, коли почалися затори на кордоні з Білоруссю. Це була проблема, але ми зуміли швидко налагодити поставки бітуму танкерами....Є також український бітум - Кременчуцький, але обсягів його не вистачає, хоча завод і працює на повну потужність. Крім того, щодо нього є питання якості, яка залежать від використовуваної нафти, але, в принципі, він зараз на рівні», - розповів Тимошенко.
При цьому в ОПУ вважають, що Білорусь не перестане поставляти Україні бітум, тому що «ми дійсно великий замовник».
«У разі, якщо Білорусь відмовиться поставляти Україні бітум, то у його постачальників, за нашою інформацією, заброньовані квоти в інших країнах. З цим не буде ніяких проблем. Вони вже поставили свої бази в багатьох портах. Повністю відпрацьовані всі схеми з логістики його доставці по країні. Ціна доріг від цього, швидше за все, не зміниться», - додав заступник голови ОПУ.
Нагадаємо, раніше в Мінінфраструктури запевнили, що Україна не буде закуповувати російський бітум для будівництва доріг.
«Слово і діло» також розбиралася, чи не пов'язана підвищена вартість будівництва і ремонту доріг з дорожнечею бітуму.
Регулярную подборку актуальной проверенной информации от «Слово и дело» читайте в телеграм-канале Pics&Maps
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»