В ОПУ розповіли, де братимуть бітум у разі припинення постачань з Білорусі

Читать на русском
У Зеленського вважають, що Білорусь не перестане постачати бітум до України, тому що наша країна дійсно великий замовник.
Кирило Тимошенкоpresident.gov.ua

В Офісі президента спрогнозували, як буде складатися ситуація з постачанням білоруського бітуму для будівництва доріг в Україні на тлі політичної ситуації в самій Білорусі.

Свою думку озвучив заступник голови ОПУ Кирило Тимошенко в інтерв'ю агентству «Інтерфакс-Україна», опублікованому 1 червня.

Будівництво доріг: як змінювався ринок бітуму в Україні за останні 10 роківНайбільші обсяги бітуму надійшли в Україну в 2020 році. Основні постачальники – Білорусь і Польща, а морем – Греція, Азербайджан і Туреччина.

За його словами, в обсязі імпорту бітуму до України Білорусь дійсно лідирує, просто тому, що є дешевою його логістика. Однак якщо все ж Білорусь запровадить санкції і припинить постачати бітум, то наша країна має домовленості і з іншими постачальниками.

«Крім білоруського бітуму ми імпортуємо грецький, італійський та інших країн. Уже в минулому році відпрацювали таку схему поставок, коли почалися затори на кордоні з Білоруссю. Це була проблема, але ми зуміли швидко налагодити поставки бітуму танкерами....Є також український бітум - Кременчуцький, але обсягів його не вистачає, хоча завод і працює на повну потужність. Крім того, щодо нього є питання якості, яка залежать від використовуваної нафти, але, в принципі, він зараз на рівні», - розповів Тимошенко.

При цьому в ОПУ вважають, що Білорусь не перестане поставляти Україні бітум, тому що «ми дійсно великий замовник».

«У разі, якщо Білорусь відмовиться поставляти Україні бітум, то у його постачальників, за нашою інформацією, заброньовані квоти в інших країнах. З цим не буде ніяких проблем. Вони вже поставили свої бази в багатьох портах. Повністю відпрацьовані всі схеми з логістики його доставці по країні. Ціна доріг від цього, швидше за все, не зміниться», - додав заступник голови ОПУ.

Нагадаємо, раніше в Мінінфраструктури запевнили, що Україна не буде закуповувати російський бітум для будівництва доріг.

«Слово і діло» також розбиралася, чи не пов'язана підвищена вартість будівництва і ремонту доріг з дорожнечею бітуму.

Найкращі інфографіки від аналітиків «Слово і діло» щодня без зайвого тексту – у телеграм-каналі Pics&Maps


Підписуйтесь на наш аккаунт в Telegram, щоб першими отримувати важливі новини та аналітику.


Поділитися:
АКТУАЛЬНЕ ВІДЕО
Підпишіться на наш канал