Ми вже розбиралися, які траси міжнародного та національного значення відремонтують в Україні. Сьогодні «Слово і діло» пропонує подивитись, які дороги регіонального значення ремонтують, будують та приводять до ладу в країні та скільки на це треба витратити коштів.
Для проведення ремонту, реконструкції, будівництва доріг, мостів та шляхопроводів регіонального значення в Україні передбачено 11 млрд 283 млн 460 тис. грн. Загальна протяжність ділянок доріг, які ремонтувалися становить 1 тис. 572 км.
Найбільше грошей передбачено на ремонт трьох регіональних трас. Вже ремонтується траса Р-24 Татарів-Косів-Коломия-Борщів-Кам’янець-Подільський, яка потребує поточного та середнього ремонту майже 535 км дороги. На ці роботи передбачено 1 млрд 392 млн грн.
Ремонт траси Р-60 Кролевець-Конотоп-Ромни-Пирятин, на який закладено 1 млрд 127 млн грн, передбачає будівництво та реконструкція мосту (90,8 млн) та поточний ремонт 33 км дороги.
Не велике будівництво, а поточний ремонт роблять на регіональній трасі Р-67 Чернігів-Ніжин-Прилуки-Пирятин. На 75 км дороги піде 1 млрд 93 млн грн бюджетного фінансування.
Траса Р-15 Ковель-Володимир-Волинський-Червоноград-Жовква також ремонтується поточно, а не капітально. Залишилось зробити 61,5 км на які передбачено 913,66 млн грн.
Поточний середній ремонт робиться на трасі Р-10 Черкаси-Чигирин-Кременчук, де загальна вартість 68 км доріг «потягне» на 791,4 млн грн.
Раніше «Слово і діло» подивилось, які траси національного та міжнародного значення ремонтують в Україні і скільки це коштує.
Крім того, ми писали про те, що з Фонду боротьби з COVID-19 на ремонт доріг витратять в 9 разів більше коштів, ніж на забезпечення лікарень.
Отримуйте оперативно найважливіші новини та аналітику від «Слово і діло» в вашому VIBER-месенджері.
Регулярную подборку актуальной проверенной информации от «Слово и дело» читайте в телеграм-канале Pics&Maps
ПІДПИСУЙТЕСЬ НА НАШ YOUTUBE КАНАЛ
та дивіться першими нові відео від «Слово і діло»