Старт передвиборчої гонки: чи зловживають кандидати агітацією

Читать на русском
Сергій Биковполітичний експерт

Центральна виборча комісія оголосила датою початку виборчого процесу місцевих виборів в Україні – 5 вересня. У коментарі «Слово і діло» глава Інституту публічної політики та консалтингу «Інполіт» Сергій Биков відзначив, що виборці до будь-якої реклами ставляться скептично, а інформаційні кампанії в переважній більшості не порушували чинне законодавство.

«Якщо дивитись на ту зовнішню рекламу, яка спостерігалася, її не можна назвати на 100% передвиборчою агітацією, оскільки вона ні за кого, і ні проти кого не агітувала. Це інформаційна кампанія, а не агітаційна і її не можна напряму пов’язувати із передвиборчим процесом», - сказав Биков.

Він додав, що всі норми та обмеження набувають чинності, коли оголошується офіційна дата старту передвиборчої кампанії.

Місцеві вибори-2020: як кандидати в мери виконували обіцянки на попередніх посадахНаближаються місцеві вибори. Ми проаналізували, як кандидати в мери виконували обіцянки на попередніх посадах.

«Усі розуміють, що така реклама має політичних характер і на цьому заробляють, але люди скептично до неї ставляться. На виборців більше діє тотальна інформаційна кампанія, коли політична сила чи політичний лідер присутній на багатьох майданчиках», - додав він.

Нагадаємо, місцеві вибори в Україні відбудуться 25 жовтня 2020 року. Разом з ними пройдуть довибори до парламенту по 208-му округу в Чернігівській області.

У «Слузі народу» назвали умову для скасування місцевих виборів.

«Слово і діло» пропонує подивитися, як кандидати в мери на місцевих виборах-2020 виконували обіцянки на попередніх посадах.

Отримуйте оперативно найважливіші новини та аналітику від «Слово і діло» в вашому VIBER-месенджері.

Регулярную подборку актуальной проверенной информации от «Слово и дело» читайте в телеграм-канале Pics&Maps

ПІДПИСУЙТЕСЬ НА НАШ YOUTUBE КАНАЛ

та дивіться першими нові відео від «Слово і діло»
Поділитися: