У «Голосі» розповіли, скільки витратять на передвиборчу кампанію

Читать на русском
У партії Голос, лідером якої є Святослав Вакарчук, розраховують витратити на передвиборчу кампанію 70–80 млн грн.

У партії «Голос», лідером якої є Святослав Вакарчук, розраховують витратити на передвиборчу кампанію 70–80 млн грн.

Про це заявила в інтерв'ю «Українській правді», опублікованому 1 липня, голова політсили і керівниця кампанії Юлія Клименко, пише «Слово і Діло».

Тимошенко хоче об'єднатись із Зеленським і Вакарчуком. Чи бути союзу?Юлія Тимошенко закликала партії Зеленського та Вакарчука об'єднатися з Батьківщиною на виборах. Про можливий союз поговорили з експертами.

«Ми взагалі на кампанію планували близько 50–60 мільйонів гривень. Зараз бачимо, що ми навряд чи вліземо в цю суму, тому що ми недооцінили вартість телебачення... Ціна значно виросла порівняно з тим, що ми бюджетували на самому початку кампанії. Тому я думаю, що зараз нам це обійдеться у 70–80 мільйонів гривень», – заявила Клименко.

Вона додала, що поки що в політсили немає такої суми.

«Ми ще вимушені шукати. Але мільйонів, мабуть, 45–50 уже маємо. І ми маємо пропозиції та зобов'язання донорів, що вони сплатять, просто ми не беремо наперед. Ми домовилися про розстрочку, платимо потижнево за всю рекламу, крім зовнішньої реклами на бордах. Тому нам фактично гроші треба потижнево», – розповіла Клименко.

Раніше Вакарчук назвав умову припинення концертної діяльності.

Також нагадаємо, Вакарчук показав перших донорів партії.

Отримуйте оперативно найважливіші новини та аналітику від «Слово і діло» в вашому VIBER-месенджері.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: