Супрун розповіла, як поскаржитися на лікаря та отримати компенсацію

Читать на русском
Пацієнти медичних установ мають право оскаржити неправомірне рішення і отримати компенсацію за заподіяну шкоду їхньому здоров'ю.

Пацієнти медичних установ мають право оскаржити неправомірне рішення і отримати компенсацію за заподіяну шкоду їхньому здоров'ю. Відповідачем завжди є роботодавець - заклад охорони здоров'я або лікар-ФОП.

Про це повідомляє в. о. міністра охорони здоров'я Уляна Супрун на своїй сторінці в Facebook, пише «Слово і Діло».

«Фіксація таких скарг - дуже корисний інструмент. Він допомагає довести, що в конкретній лікарні дійсно були випадки порушення прав пацієнтів», - сказала Супрун, зазначивши, що слід писати письмове звернення - принести особисто і попросити зареєструвати, відправити поштою рекомендованим листом або через електронну пошту із зазначенням адрес для відповіді.

Що потрібно вказати в заяві:

  • ПІБ;

  • Місце проживання;

  • Викласти суть питання і сформулювати вимогу; якщо ви хочете бути присутніми при розгляді - вкажіть це;

  • Підпис і дату.

Кому подавати скаргу:

  • Головлікарю з письмовою заявою (попросіть зареєструвати його);

  • Якщо ситуацію не вирішилася, то до департаменту або управління охорони здоров'я вашого міста чи області;

  • Якщо не вдалося повторно - телефонуйте на гарячу лінію місцевих органів виконавчої влади;

  • Якщо ситуація залишається невирішеною, зверніться на гарячу лінію уряду по телефону 1545.

  • Можна звернутися до Інспекції з питань захисту прав споживачів (безкоштовно).

Якщо ситуація залишається невирішеною, пацієнт має право звернутися до суду. За безкоштовною правовою допомогою можна звернутися до Центрів із надання безоплатної правової допомоги.

Що робити, якщо ви не згодні з рішенням, яке отримали після своєї скарги (звертатися можна протягом місяця, після того як вас ознайомили із рішенням):

  • Поскаржитись до органу або посадовій особі вищого рівня;

  • Поскаржитись до місцевого департамент охорони здоров'я.

Звернення можуть розглядати:

  • До 15 днів (якщо не вимагає додаткового вивчення);

  • До 30 днів (якщо потрібне додаткове вивчення);

  • До 45 днів (якщо вивчити обставини неможливо в 30-денний термін).

Раніше Супрун розповіла, як захистити психіку під час «передвиборчого загострення».

Також нагадаємо, Супрун ініціює кримінальну відповідальність за продаж ліків без рецепта.

Хочете обговорити цю новину? Долучайтеся до телеграм-чату CHORNA RADA


Підписуйтесь на наші аккаунти в Telegram та Facebook, щоб першими отримувати важливі новини та аналітику.


Загрузка...