В Україні впав попит на нові автомобілі

Читать на русском
Перше місце на ринку зайняла японська марка Toyota. У жовтні 897 нових Тойот поповнили легковий автопарк країни. Однак, це на 8% менше, ніж в жовтні минулого року.

У жовтні попит на нові легкові автомобілі знизився на 6% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. У минулому місяці в Україні було продано всього 7214 нових автомобілів.

Про це повідомляє асоціація Укравтопром, пише «Слово і Діло».

Чому дорожчає автомобільне пальне та чи є можливість впливати на ціни?У четвер, 11 жовтня, в Києві перевізники анонсували ЗМІ акцію Бойкот цін на пальне. Вранці перестануть їздити машини та маршрутки. Про ціни на пальне поговорили з експертами.

Перше місце на ринку зайняла японська марка Toyota. У жовтні 897 нових Тойот поповнили легковий автопарк країни. Однак, це на 8% менше, ніж в жовтні минулого року.

На другому місці за кількістю реєстрацій нових машин виявилася Renault - 804 одиниці. Щодо жовтня 2017 року реалізація легкових Рено в Україні зросла на 21%.

Третє місце зайняв Nissan - в активі цієї японської марки 606 реалізованих авто, що в 1,8 рази більше ніж роком раніше.

Четверту сходинку в рейтингу зайняла Skoda - 539 нових авто (+1,5%).

Замикає п'ятірку лідерів KIA, жовтневий результат якої виріс на 41%. Перевагу автомобілям цієї марки в минулому місяці віддали 522 автомобіліста.

Також в ТОП-10 ринку нових легкових автомобілів у жовтні увійшли: Volkswagen - 454 шт. (-43%); Hyundai - 419 шт. (+ 3%); Ford - 310 шт. (-1%); Mazda - 262 шт. (+ 7%); Mercedes-Benz - 246 шт. (+ 6%). Бестселером місяці став автомобіль KIA Sportage. У жовтні цю модель KIA придбали 411 українців.

Раніше була оприлюднена статистика викрадень авто за 2018 рік.

Також Слово і Діло з'ясувало, як змінилася ціна на автомобільне паливо в 2014-2018 роках.

Отримуйте оперативно найважливіші новини та аналітику від «Слово і діло» в вашому VIBER-месенджері.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: