МЗС заплатить фірмі радника міністра Стеця понад 85 тисяч

Читать на русском
Очікується, що розміщені в соціальних мережах інформаційні матеріали відобразяться в стрічках новин 3,4 мільйона користувачів. Кампанія має тривати з 19 серпня до 19 жовтня.

МЗС України заплатить фірмі «Стратком», яка належить радниці міністра Юрія Стеця Аліні Фроловій, 85,5 тисяч гривень за кампанію #CorrectUA (#KyivNotKiev).

Про це повідомляється у відповіді відомства, пише «Слово і Діло», посилаючись на «Українські новини».

Юрій СтецьМіністр інформаційної політики України
Стець обіцяє у 2018 році збільшити кількість роликів про Україну в світових ЗМІСказано 20 грудня 2017 р.Статус обіцянки: У процесі

«У межах організації й проведення онлайн-кампанії #CorrectUA між МЗС України та ТОВ «Стратком» підписаний договір від 10 серпня 2018 на суму 84 тисячі 450 гривень», – зазначено в повідомленні.

Відзначимо, що директором фірми є Оксана Горбач – координаторка проекту «Ігри нескорених» в Україні, власником – Аліна Фролова, радниця Стеця. Також зазначено, що факт надання послуг буде підтверджений актом прийому-передачі, однак поки що він не підписаний і, відповідно, оплата виконавцю не проведена. Згідно з угодою, вартість розробки візуального образу кампанії з хештегом #CorrectUA і #KyivNotKiev складе 15 тис. грн, а створення промо-ролика кампанії – 24,2 тис. грн.

«Створення 16 тематичних постів про випадки некоректного використання українських топонімів, перш за все столиці, провідними міжнародними суб'єктами транспортної інфраструктури та ЗМІ обійдеться МЗС в 32 тисячі гривень, а розміщення їх у Facebook, Twitter, YouTube і Google Network – у 14,3 тисячі гривень», – зазначають у виданні.

Очікується, що розміщені в соціальних мережах інформаційні матеріали відобразяться в стрічках новин 3,4 мільйона користувачів. Кампанія має тривати з 19 серпня до 19 жовтня.

Згідно з інформацією, розміщеною на сторінці кампанії в Twitter, на некоректне використання назви Києва звернули увагу таких міжнародних ЗМІ, як Reuters, BBC, Daily Mail (Велика Британія), СNN (США) та Al Jazeera (Катар).

Раніше стало відомо, скільки заробляють заступники Стеця.

Також нагадаємо, що у Стеця розповіли про відключення одного з телеканалів.

Хочете обговорити цю новину? Долучайтеся до телеграм-чату CHORNA RADA


Підписуйтесь на наші аккаунти в Telegram та Facebook, щоб першими отримувати важливі новини та аналітику.


Загрузка...