Обіцянка політика

Після початку повномасштабної війни, яку розв’язала рф проти України, моніторинг виконання обіцянок тимчасово зупинено

Стець обіцяє у 2018 році збільшити кількість роликів про Україну в світових ЗМІ

20 грудня 2017 року міністр інформаційної політики України Юрій Стець заявив, що планує у 2018 році збільшити кількість роликів про Україну на світових телеканалах, в інтернет-ресурсах, інформаційних та соціальних медіа. «Ми знайшли можливим, і зараз ролики про Україну крутяться на телеканалі CNN... На наступний рік ми плануємо збільшити кількість (роликів - ред.) і в інтернет-ресурсах, і в інформаційних медіа, і в соцмедіа, і, в тому числі, на світових телеканалах, таких як CNN, - ще більше інформації про Україну», – заявив Стець (відео 30:52).
Виконано
Сказано 20 грудня 2017 р.

Джерело

  • https://youtu.be/OemACfyalsw?t=30m52s
  • https://www.ukrinform.ua/rubric-society/2368376-stec-obicae-bilse-rolikiv-pro-ukrainu-na-svitovih-telekanalah.html
  • Лист Міністерства інформаційної політики від 25 червня 2018 року
  • Лист Мінінформполітики від 14 січня 2019 року

Результат

Відповідно до листа Міністерства інформаційної політики від 25 червня 2018 року, для проведення комплексних кампаній популяризації України у 2018 році міністерством було організовано відкриті конкурси з використанням електронної системи публічних закупівель ProZorro, за результатами яких передбачається реалізація комплексних мультимедійних проектів (розроблення моделі інформаційного продукту графічного характеру, а також сценаріїв аудіо- та відеоінформаційної продукції; виробництво та поствиробництво цифрової, аудіо- та відеоінформаційної продукції; розповсюдження та демонстрування цифрової, аудіо- та відеоінформаційної продукції) та виробництво тематичної поліграфічної інформаційної продукції.

Відповідно до листа Мінінформполітики від 14 січня 2019 року, протягом року помітно збільшилась кількість відеороликів про Україну на світових каналах, зокрема:

– на телеканалі EURONEWS у період з 3 вересня по 7 жовтня відбувся показ 3 відеороликів, хронометраж 30 секунд, в 157 країнах світу. Відбулось 100 виходів, із яких 60 показів у прайм-тайм;

– на телеканалі BBC у період з 17 по 25 грудня здійснювався показ 3 відеороликів, хронометраж 30 секунд, в Африці, Азії, Австралії. Відбулось 90 виходів у кожному регіоні, із яких 45 показів у період прайм-тайм. Супроводжуюча банерна інтернет-кампанія через веб-ресурси телеканалу у кількості 80 тисяч показів у кожному регіоні була направлена на цільову аудиторію з переходом на сайт Ukraine 360;

– на телеканалі CNN здійснювався показ 4 відеороликів, хронометражем 30 секунд кожен. Відбулось 580 виходів, із яких 50% показів у прайм-тайм. Супроводжуюча банерна інтернет-кампанія через веб-ресурси телеканалу у кількості 500 тисяч показів була направлена на цільову аудиторію з переходом на сайт Ukraine 360.

Розміщення інтернет реклами (відео та банерної реклами) на території США та країн Європи дозволило отримати близько 27 мільйонів in-stream переглядів.