Чи потрібно закривати залізничне сполучення з РФ та як стати ближчими до ЄС?

Читать на русском
Анна Малярюрист-кримінолог
Олександр Мусієнкополітичний експерт

Кроки на віддалення від країни-агресора зрозумілі й заслуговують на підтримку. Однак робити це потрібно грамотно, гарно й капітально.

Таку думку на своїй сторінці в Facebook висловила експерт-кримінолог, юрист Ганна Маляр, оцінюючи ініціативу міністра інфраструктури Володимира Омеляна переглянути вантажне залізничне сполучення з РФ і припинити пасажирське.

Наприклад, не потрібно забороняти потяги до столиці РФ, краще наблизити наші колії до європейських стандартів, зазначила вона.

«Ідеться про ширину колії. Тоді переміщення саме собою ускладниться, але головне – це унеможливить миттєве пересування військової техніки та людей залізничним шляхом. Це якби на меті стояла безпека держави. А так, ніхто не знає, що в наших чиновників на меті», – додала Маляр.

За її словами, питання не лише в коштах на проведення таких змін, а в тому, чи є це в планах.

Фахівець підкреслила, що це була б євроінтеграція в дії, в практичних і зрозумілих кроках.

«Чи є хоч якісь шанси, що загроза від РФ зникне? Ні. Тож потрібно зміцнювати безпеку. Війна вже чотири роки йде, а загроза війни в новітній історії – 26 років. Був час. А на вкрадені з бюджету гроші можна було не лише колії замінити, а й потужну армію озброїти, стіну нарешті збудувати та ще багато чого. Можливо, не за один день. У нас мусить бути далекоглядна стратегія», – уточнила юрист.

Політолог Олександр Мусієнко також зазначив, що будь-які зв'язки та контакти з державою-агресором необхідно обмежити.

«Тим, хто розповідає про родичів, гроші, заробітки тощо, варто розповісти це пораненим бійцям, рідним загиблих військових і тим, хто сьогодні в окопах. Коли говорять, що не можна запроваджувати санкції проти звичайних громадян РФ, то варто врахувати, що Путіна президентом обирала значна частина цих же громадян, та й запит на імперський загарбницький курс держави формують ті ж самі громадяни», – підкреслив він.

На його переконання, на зміну закритому східному напрямку варто розвивати західні напрямки залізничного сполучення до країн ЄС.

Політолог нагадав, що не так давно потяги з Києва ходили до Німеччини.

Омелян заявив про плани закрити залізничне сполучення з Росією: реакція соцмережВолодимир Омелян знову заявив про те, що Україна може перервати залізничне сполучення з Росією.

«До ЄС зараз подорожують дедалі більше громадян, адже перетинати кордон у потязі значно комфортніше, ніж стоячи в автомобільних заторах», – констатував експерт.

«Слово і Діло» розбиралося, що в соціальних мережах думають про можливе припинення залізничного сполучення з РФ.

Ексклюзивне інтерв’ю міністра інфраструктури – на нашому порталі.

Отримуйте оперативно найважливіші новини та аналітику від «Слово і діло» в вашому VIBER-месенджері.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: