Смертельні ДТП: як зробити поїздку в маршрутці безпечною

Читать на русском
Олександр Мусієнкополітичний експерт

Найперше, що необхідно зробити, – заборонити в повному обсязі використовувати вантажні мікроавтобуси, які в нас кустарним методом перероблені на пасажирські. Новації, що пропонують із 2019 року, такі як GPS трекер, електронний квиток і тахограф, схвальні, але питання в тому, чому цього ніхто не робив раніше.

Про це в коментарі «Слову і Ділу» розповів політолог Олександр Мусієнко, оцінюючи проблему посилення контролю за пасажирськими перевезеннями.

«В європейських країнах, навіть не західних, можна чітко побачити, якщо тебе хтось перевозить мікроавтобусом, то цей мікроавтобус є дійсно пасажирським. Технологічно із заводу він ішов уже як пасажирський. У більшості випадків вони передбачені для перевезення пасажирів, там встановлені сидіння з підголівниками, подушки безпеки. На кожному сидінні є паски безпеки, а водії наполягають їх пристебнути», – зазначив Мусієнко.

Навіть у таких простих речах простежується, що наш ринок не відповідає жодним нормам, додав він.

На його думку, наші маршрутки, як правило, просто переобладнані на якихось підприємствах, що навряд чи мають ліцензію. Слід врахувати, що якщо із заводу автомобіль вийшов у певному вигляді, то таким він і має їздити, а не перероблятися.

«Завод точно знає краще, ніж підприємство під Житомиром, яким має бути автомобіль», – уточнив експерт.

Міністр інфраструктури Володимир Омелян: «Якби гроші не крали, ми б уже мали євроколію Одеса-Київ»Міністр інфраструктури Володимир Омелян дав Слову і Ділу інтерв'ю, в якому розповів про безпеку на дорогах, ситуацію з УЗ і своє майбутнє після каденції міністра.

По-друге, має бути увага до ліцензування перевізників, підкреслив він.

«Потрібно перевіряти, наскільки він відповідає всім стандартам безпеки дорожнього руху. Крім того, варто перевіряти людей, які йдуть працювати, чи мають вони досвід», – пояснив політолог.

За його словами, навіть якщо все це врахувати, але водій везе пасажирів і говорить телефоном без гарнітури, в Європі це вже порушення.

«І тут не Мінінфраструктури має стежити, а поліція. Це вже питання безконтрольності. Поліція, на жаль, не справляється з усім масивом порушень ПДР на сьогодні», – резюмував Олександр Мусієнко.

Відзначимо, в ексклюзивному інтерв'ю «Слову і Ділу» міністр інфраструктури Володимир Омелян розповів, як в Україні посилять контроль за пасажирськими перевезеннями. Повне інтерв'ю Омеляна читайте на порталі «Слово і Діло».

Нагадаємо, протягом двох днів перевірок перевізників, які здійснюють пасажирські перевезення, виявлено 326 порушень, із них 158 – відсутність дозвільних документів.

Хочете обговорити матеріал? Долучайтеся до телеграм-чату CHORNA RADA.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: