У НАБУ відповіли на звинувачення аеропорту «Київ»

Читать на русском
У Національному антикорупційному бюро прокоментували звинувачення аеропорту «Київ» в аварії літака Bravo.

У Національному антикорупційному бюро прокоментували звинувачення аеропорту «Київ» в аварії літака Bravo.

Про це повідомляє «Слово і Діло», з посиланням на офіційний сайт НАБУ.

Володимир ОмелянМіністр інфраструктури України
Омелян запевнив, що у 2023-2024 роках в Україні з'явиться до десяти надсучасних літаківСказано 20 березня 2018 р.Статус обіцянки: У процесі

Слідчі дії, які детективи Національного антикорупційного бюро України здійснювали 14 червня 2018 року на території Міжнародного аеропорту «Київ» ім. І.Сікорського, не можуть бути причиною аварійної ситуації. Звинувачення ж компанії «Мастер-Авіа» (орендатора аеропорту) у блокуванні роботи, через що буцімто виявилось неможливим запобігти аварії літака авіакомпанії BRAVO, не відповідають дійсності. НАБУ переконане, подібні публікації можуть свідчити про бажання перекласти відповідальність за інцидент та відволікти увагу суспільства від факту розслідування детективами Бюро зловживань при використанні майна аеропорту.

Дійсно, 14 червня 2018 року детективи НАБУ близько 9:00 розпочали слідчі дії (обшуки) на території Міжнародного аеропорту «Київ» (Жуляни) на підставі ухвали слідчого судді Солом’янського районного суду міста Києва.

«Підкреслюємо, обшуки здійснювалися виключно в адміністративних приміщеннях, в яких розташовані кабінети керівництва компанії, бухгалтерії, фінансового та юридичного управлінь. Тобто тих підрозділів, які безпосередньо не займаються технічним забезпеченням організації польотів та їхньої безпеки. Обмеження щодо пересування стосувались виключно частини керівництва ТОВ «Мастер-Авіа» та одного з кінцевих власників цієї компанії, які, на думку детективів Бюро, можуть бути причетні до вчинення корупційного злочину», - повідомили в НАБУ.

Також, згідно з інформацією, технічний персонал аеропорту, співробітники компанії, які здійснювали безпосереднє обслуговування злітної смуги, координували польоти, могли безперешкодно перебувати на своїх робочих місцях, вільно пересуватися територією аеропорту та в повній мірі виконувати свої службові обов’язки.

В аеропорту «Київ» літак з'їхав зі смуги: хто несе відповідальність?14 червня в аеропорту Київ (Жуляни) літак авіакомпанії Bravo Airways, який прилетів з Анталії, при приземленні викотився за злітно-посадкову смугу. Про інцидент говорили з експертами.

«Наголошуємо, що жодних перепон через дії НАБУ не зазнали і представники державної комісії з розслідування обставин аварії літака, які прибули наступного дня до аеропорту. Однак, замість конструктивної позиції і готовності до співпраці зі слідством компанія «Мастер-Авіа» публікує неправдиві заяви, прикриваючись нібито безпекою пасажирів. Звертаємо увагу, свою версію подій компанія оприлюднила майже за місяць після аварії, переймаючись тим, що подальше здійснення слідчих дій НАБУ на території аеропорту нібито може призвести до майбутніх аварій. Національне бюро наголошує, такі заяви неприпустимі та можуть сприйматися як відверта маніпуляція», - зазначили в Бюро.

Нагадуємо, слідчі дії детективи Бюро здійснювали в рамках розслідування кримінального провадження за фактом зловживання службовим становищем посадовцями Київської міськради, КП «Міжнародний аеропорт «Київ» (Жуляни), ТОВ «Мастер-Авіа», внаслідок яких КП «Міжнародний аеропорт «Київ» (Жуляни) завдано збитків на суму майже 119 млн грн. Це розслідування НАБУ розпочало у березні 2018 року за матеріалами Державної аудиторської служби. Досудове розслідування триває.

Раніше повідомлялося, що літак після аварії готують до утилізації.


Підписуйтесь на наші аккаунти в Telegram та Facebook, щоб першими отримувати важливі новини та аналітику.


Загрузка...