У Києві в аеропорту «Жуляни» авіакомпанія YanАir затримала літаки в Грузії на 14 годин.
Про це повідомляє Слово і Діло, з посиланням на Mind.
За даними видання, компанія пропонує пасажирам їхати додому: таксі оплачується компанією. Особам, які прибули до Києва з інших міст, надається кімната в готелі. Проте, частина пасажирів залишилися в зоні дьюті-фрі і блокують виходи з вимогою надати літак.
У той же час тим, хто вирішив погодитися на умови авіакомпанії і повернутися додому або в готель, повернули багаж. Так, всі валізи вивантажили в холі аеропорту без нагляду.
Загалом, проблемами затриманих пасажирів займався єдиний представник авіакомпанії, який повинен був вирішити всі можливі питання щодо розселення пасажирів в готель, забезпечити машини, їжу для людей. Крім того, саме ця людина вислуховував нарікання всіх пасажирів разом і повинен був якимось чином залагодити конфлікт.
Як зазначалося, рейс в Тбілісі повинен був вилетіти о 8:45, проте не дивлячись на закінчення реєстрації пасажирів на рейс, який повинен був вилетіти о 11:30, за станом на 11:45 пасажири досі перебували в будівлі аеропорту. Посадка на літак не розпочалася.
Раніше стало відомо, що в аеропорту «Київ» сталася аварія.
Також відзначимо, аеропорт «Бориспіль» має намір відкрити ще один термінал.
ПІДПИСУЙТЕСЬ НА НАШ YOUTUBE КАНАЛ
та дивіться першими нові відео від «Слово і діло»