Запит на «українського Макрона»: які суспільні настрої

Читать на русском
Олександр Мусієнкополітичний експерт

Антирейтинг, який має Тимошенко, пов'язаний із тим, що в опитуваннях не було когось із так званих нових облич, нехай навіть тих же Вакарчука чи Зеленського, за яких все-таки певний відсоток громадян готові були проголосувати. Це показували результати попередніх соціологічних досліджень.

Про це в коментарі «Слову і Ділу» розповів політичний експерт Олександр Мусієнко, оцінюючи останні дані опитування КМІС.

«Якщо в списку немає нових облич, то, відповідно, ті люди, які готові були проголосувати за нових героїв, тепер не підуть на вибори. Адже вони не хочуть ані одну, ані іншого, хочуть побачити зовсім іншу людину. Таким чином, ми бачимо, що дійсно антирейтинг як президента, так і його основного конкурента за вихід у другий тур є доволі високим», – зазначив Мусієнко.

На його думку, це свідчить про те, що якщо з’явиться новий альтернативний кандидат від якоїсь третьої сили, від громадськості, який може консолідувати цей рівень підтримки серед людей, що хочуть бачити когось нового, це матиме ефект.

Експерт припустив, що в такому разі новий кандидат може мати потужний старт. Або не зростатиме рейтинг, залишиться практично на тих самих позиціях, а зростатиме якраз антирейтинг через невдоволення суспільства, що хоче бачити когось нового.

Кого українці бачать майбутнім президентомМи проаналізували відразу чотири спільних соціологічних дослідження за 2016-2018 роки щодо 18 політиків, які претендують на президентське крісло.

«Це відображає те, що суспільство має, образно кажучи, запит на «українського Макрона». Цей запит нікуди не подівся. Питання в тому, чи з’явиться ця людина, чи будуть нові обличчя, чи зможе та як саме донести свою позицію людям новий кандидат», – додав він.

За його словами, якщо новий кандидат зможе це зробити ефективно, то має шанс отримати серйозну підтримку якщо не на президентських, то на парламентських виборах.

«За таких обставин нові обличчя можуть відіграти серйозну роль в українській політиці. Тому що антирейтинг свідчить про втому суспільства від старого класу. Люди хочуть оновлення. Те, що антирейтинг зростає, показує, що люди чекають когось нового», – резюмував Олександр Мусієнко.

Раніше «Слово і Діло» писало, скільки разів за час президентства Порошенко «перерізав червону стрічку».

Також аналітики порталу з’ясували, що Порошенко вже «пересидів» Януковича в кріслі президента.

Кого українці обрали б президентом – за посиланням.

ПІДПИСУЙТЕСЬ У GOOGLE NEWS

та стежте за останніми новинами та аналітикою від «Слово і діло»
Поділитися: