Державіаслужба України подала скаргу до Міжнародної організації цивільної авіації (ICAO) через літаки Ан.
Як передає «Слово і Діло», про це повідомляє «КоммерсантЪ».
За даними видання, українське відомство звинувачує Росавіацію в тому, що порушує процедуру продовження сертифікатів льотної придатності на літаки, розроблені за радянських часів конструкторським бюро Олега Антонова, усунувши від участі в роботі український концерн «Антонов».
Зокрема, українська влада вважає, що своїми діями Росавіація створює «небезпечний прецедент, який несе загрозу життю, здоров'ю, екології та інфраструктурі» країн, де працюють літаки Ан.
Зазначено, що в 2017 році Росавіація видала сертифікат розробника та сертифікат на зміну типової конструкції літаків Ан-24 і Ан-26 ДержНІІГА, такі ж сертифікати на літаки Ан-124 «Руслан» отримала компанія AMTES GmbH, яка входить до складу групи «Волга-Дніпро», основного експлуатанта таких літаків у Росії.
У Росавіації ці дії назвали вимушеними, зазначивши, що «Антонов» висував до експлуатантів РФ «необґрунтовані вимоги» й завищував вартість своїх послуг. До того ж українці, за версією відомства, систематично затримували допуск літаків до відпрацювання чергового етапу вже призначеного ресурсу й терміну служби.
Як повідомлялося, Україна та Туреччина переходять до практичної реалізації спільного проекту зі створення військово-транспортного літака Ан-188.
Раніше стало відомо, що держпідприємство «Антонов» планує завершити будівництво заводу з виробництва літака Ан-132D в Саудівській Аравії восени 2019 року.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»