Як відрізняються ціни на нові авто в ЄС і Україні та чому?

Читать на русском
Олег Назаренкогендиректор ВААІД

В автосалонах Toyota, BMW, наприклад, у Берліні, Renault в Парижі, ціни на нові авто однакової комплектації вищі, ніж в Україні. Не кажучи вже про Скандинавіїю, де вартість набагато вища, хоча часто саме це намагаються в нас спростувати, наводячи як приклад якісь сайти з цінами на авто.

Про це на своїй сторінці в Facebook написав генеральний директор Всеукраїнської асоціації автомобільних імпортерів і дилерів Олег Назаренко, передає «Слово і Діло».

«Не варто порівнювати сайти з цінами без Mehrwersteuer, тобто ПДВ. Потрібно порівнювати ціни в автосалонах для реальних покупців. Ще раз: ціни на нові авто в Берліні та Парижі вищі, ніж у нас, тому що там купівельна спроможність людей вища. І капіталісти не дурні люди, вони розуміють, що німець із зарплатою 3 тисячі євро купить нове авто й дорожче, тому на ньому можна заробити більше», – пояснив фахівець.

Авто на єврономерах: як нардепи обіцяють вирішити проблемуСлово і Діло зібрало обіцянки народних депутатів щодо вирішення проблеми автомобілів з єврономерами.

Відпускна ціна для країн ЄС вище, а для нас – нижча, додав він.

«Ціни досліджувала ціла Міжвідомча комісія з міжнародної торгівлі – комісія Кабміну, й одним із доводів запровадження спецмита на автоімпорт у 2012-2013 роках була інформація про те, що ціни на авто в ЄС вищі, ніж у нас, світові виробники в нас демпінгують, і тому нібито потрібно захистити наш автопром», – нагадав експерт.

«Але є й ті, хто вважає, що капіталісти влаштували світову змову проти України й продають сюди авто за надвисокими цінами, а ось в ЄС течуть «молочні ріки», а в них безкоштовні Mercedes-Benz на плотах», – уточнив він.

За його словами, винятком є хіба що США.

«Але там немає ПДВ, акцизів і мізерне мито плюс конкурентна боротьба за величезний ринок «Великої трійки» з японцями при продажі авто нижче собівартості в розрахунку на доходи при обслуговуванні, ремонті. Ну й Росія, але там 24 своїх автозаводи й також демпінг на величезному ринку», – резюмував Олег Назаренко.

Відзначимо, раніше в Раді анонсували, що мають намір зустрітися з представниками «Авто Євро Сили» й вирішити питання «євроблях».

Нагадаємо, аналітики «Слова і Діла» з'ясували, скільки іномарок на єврономерах їздить в Україні й чим вони небезпечні.

Що на цю тему обіцяли політики – в нашому огляді.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: