Названі версії падіння Ан-148 в Росії

Читать на русском
Серед найбільш вірогідних версій падіння літака Ан-148 у Росії – моментальне руйнування двигуна під час польоту. Але версія теракту все ще не відкинута.

Серед найбільш імовірних версій падіння літака Ан-148 у Росії – моментальне руйнування двигуна під час польоту.

Як інформує «Слово і Діло», про це пише газета «Комерсант» із посиланням на джерела та опитаних фахівців.

За даними радарів, набравши висоту приблизно в 1800 м і швидкість близько 600 км/год, лайнер різко «пірнув» вниз до 1500 м, потім набрав колишню висоту й одразу ж упав на землю. Востаннє його бачили на екранах диспетчерів о 14:28 на висоті близько 900 м.

У разі моментального руйнування двигуна в польоті його лопаті можуть за лічені секунди зруйнувати фюзеляж, після чого літак впаде на землю. На кадрах із місця падіння Ан-148 видно зруйнований двигун, пише газета.

Отримати коментар в українських виробників моторів для Ан-148 виданню не вдалося.

Співрозмовник «Комерсанта», близький до Мінтрансу України, сказав: «Україна не несе відповідальності за те, що відбувається, як і фірма Антонова. Через розрив економічних зв'язків України й Росії продовженням ресурсу Анів, що пребувають в експлуатації в Росії, займається російська сторона».

Крім того, за даними правоохоронців, приблизно рік тому фахівці Ространснагляду встановили, що масло в редукторах борту 61704 замінювали й промивали масляні фільтри лише раз за 750 льотних годин – удвічі рідше норми.

Не виключають фахівці й обмерзання літака в польоті. Командир екіпажу відмовився проводити протизаморожувальні роботи. Це пояснюється тим, що прогноз погоди дозволяв зробити це.

Як правило, обмерзання літака відбувається відразу після зльоту, а не через кілька хвилин, але нестабільна погода могла внести корективи, вважають експерти. Також не виключають можливості поломки покажчика швидкості літака.

Катастрофа МН17. Як терористи приховують правду (ІНФОГРАФІКА)Катастрофа МН17. Як терористи приховують правду (інфографіка)

Версія теракту поки серед основних не розглядається, хоча й не відкидається остаточно. Попередні висновки щодо цього можна буде робити після первинних досліджень чорних ящиків (в неділю на місці катастрофи був знайдений один із них) та дослідження уламків літака на наявність залишків вибухових речовин.

Майже всі опитані жителі довколишніх до місця катастрофи населених пунктів чули вибух, однак могли здетонувати паливні баки при падінні на землю.

Рейс до Орська займав близько 2 годин, необхідності в повній заправці не було, тому в баках, скоріш за все, була вибухонебезпечна повітряно-паливна суміш, пише газета.

Уже відкинуті версії заправки неякісним паливом і зіткнення з іншим повітряним судном.

У «Саратовских авіалініях» повідомили, що командир екіпажу Валерій Губанов мав солідний досвід роботи: загальний наліт у нього становив 5 тисяч годин, на Ан-148 – 2800 годин. До переходу в цивільну авіацію він служив у військовій, брав участь у бойових діях. Другий пілот Сергій Гамбарян мав на своєму рахунку 812 годин нальоту.

На місці падіння літака продовжують працювати фахівці.

Раніше стало відомо, що всі, хто перебував на борту пасажирського літака АН-148, загинули.

Нагадаємо, за даними Московської міжрегіональної транспортної прокуратури, Ан-148 піднявся в повітря о 14:24, а о 14:28 зник із радарів і впав у Раменському районі Підмосков'я.

На його борту перебувала 71 людина – 65 пасажирів і 6 членів екіпажу.

Представник департаменту консульської служби МЗС України Василь Кирилич повідомив, що громадян України не було на борту літака Ан-148.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: