Україна спільно з Італією починає підготовку техніко-економічного обґрунтування для впровадження високошвидкісного залізничного сполучення в Україні.
Про це повідомили в прес-службі Мінінфраструктури, пише «Слово і Діло».
Відбулася зустріч міністра Володимира Омеляна з президентом компанії Italferr Рікардо Марія Монті.
«Це – мегапроект(впровадження високошвидкісного залізничного руху – htl/ ), реалізація якого не тільки змінить залізничний сектор, а й позитивно позначиться на економічному стані ряду регіонів, значно розширить потужності існуючих сфер виробництва і запустить нові», - сказав він.
«Сьогодні разом з італійськими партнерами ми робимо перший крок на цьому шляху», - передають в МІУ слова міністра.
За словами Омеляна, Italferr входить в державну залізничну групу Італії і має більш ніж 30 років досвіду в своєму секторі.
«Ми залучаємо Italferr до розробки ТЕО євроколії сполученням Одеса-Київ-Львів. Вкрай важливо, що зміни в Україні ми починаємо за підтримки провідної європейської компанії», - заявив міністр.
Нагадаємо, в кінці листопада минулого року Омелян оцінив, що швидкісна залізниця Київ-Одеса може обійтися в мільярд доларів.
Відстань між кінцевими точками маршруту потяг долатиме за дві години, а ціна квитка може скласти 500-700 гривень, заявляв міністр.
Раніше Омелян розповів про нові транспортні тарифи.
Також «Укрзалізниця» отримає десятки сучасних локомотивів зі США.
ПІДПИСУЙТЕСЬ У GOOGLE NEWS
та стежте за останніми новинами та аналітикою від «Слово і діло»