В Україні збудують першу дорогу з вугільних відходів

Читать на русском
ДТЕК планує побудувати ділянку автомобільної дороги з використанням золошлаків - відходів вугільних теплоелектростанцій (ТЕС) у Львівській області до кінця 2018 року.

ДТЕК планує побудувати ділянку автомобільної дороги з використанням золошлаків - відходів вугільних теплоелектростанцій (ТЕС) у Львівській області до кінця 2018 року.

Про це розповів регіональний менеджер з корпоративної соціальної відповідальності ДТЕК Енерго Петро Курляк, передає «Слово і Діло».

Їдь помаленьку – доженеш і стареньку: найнебезпечніші автотраси в УкраїніАналітики Слова і Діла з'ясували, які автомобільні траси вважаються найнебезпечнішими в Україні.

Протяжність дороги складе 1 км - вона з'єднає декілька сільських населених пунктів.

«Компанія ДТЕК реалізовує пілотний проект з будівництва ділянки дороги з застосуванням золошлакових матеріалів. Для вибору пілотного проекту з самого початку було кілька пропозицій і навколо них було багато суперечок. У підсумку, затвердили ділянку дороги, що проходить через чотири села у Львівській області - Перекалки-роги-залізнична станція Добротвір-Матяші протяжністю 1 км», - повідомив Курляк.

Він також додав, що на сьогоднішній день компанія ЗахідДорПроект вже закінчила проектно-кошторисну документацію. У 2018 році планується проходження експертизи і будівництво пілотної ділянки дороги.

Володимир ОмелянМіністр інфраструктури України
Омелян пообіцяв ініціювати високі штрафи за сміття на узбіччі дорігСказано 4 січня 2018 р.Статус обіцянки: У процесі

Як заявила менеджер департаменту екологічної безпеки ДТЕК Енерго Тетяна Завгородня, в Україні утворюється близько 7,5 млн золошлакових відходів на рік. З них 6 млн т генерує ДТЕК. В Європейських країнах відсоток утилізації золошлакових відходів становить близько 92%, в США - 41%, Індії - 50%, Китаї - 65%. Показник, якого вдалося досягти ДТЕК на одній з ТЕС - 43%.

За її словами, використання золошлаків значно знижує собівартість виробництва будматеріалів - не менш ніж на 15-20%, а вартість робіт з будівництва доріг - в середньому на 30%. У світовій практиці попелошлакові відходи використовували при будівництві швидкісної дороги Ейзенхауер в Чикаго і Ересуннського моста між Данією і Швецією.

Нагадаємо, Україна зняла санкції з постачальника вугілля з Росії.

Раніше фурам заборонили проїзд вже в шести областях.


Підписуйтесь на наші аккаунти в Telegram та Facebook, щоб першими отримувати важливі новини та аналітику.


Загрузка...
Загрузка...