Медведчука назвали інвестором одного з українських телеканалів

ZIK заявив, що структури Віктора Медведчука не причетні до фінансування каналу, а редакційна політика є незалежною.

Телеканал ZIK заявив, що структури Віктора Медведчука не причетні до фінансування каналу, а редакційна політика є незалежною.

Як пише «Слово і Діло», про це «Детектору медіа» повідомила прес-служба каналу ZIK у відповідь на запитання, якою є роль Віктора Медведчука на каналі та чи має він стосунок до ZIK.

Двозначність статусу Медведчука та роль Кучми для «Мінська». Оцінка експертаПолітичний експерт поділився міркуваннями щодо переговорів та представництва України в мінському процесі.

У прес-службі заявили про безпідставність звинувачень екс-працівників каналу Роксани Руно та Гайгисиза Гелдієва про причетність до фінансування каналу структури Віктора Медведчука.

«З огляду на незалежну редакційну політику, якої неухильно дотримується телеканал ZIK, ледь не з перших років існування на медіаринку циркулюють нездорові чутки, покликані завдати репутаційних втрат ZIKу. В часи режиму Януковича ZIK зараховували до власності екс-керівника Міністерства доходів і зборів Олександра Клименка. Потім на сайті телеканалу «Еспресо», який ще тоді належав нинішньому нардепу Миколі Княжицькому, ZIK став власністю олігарха Олексія (Сергія – ред.) Курченка. Пізніше колишні працівники медіа-холдингу намагалися «долучити» канал то до колишніх регіоналів, то до представників «Опоблоку». Наразі – до орбіти впливу одіозного лідера «Українського вибору» Віктора Медведчука», – повідомила прес-служба каналу.

Шеф-редактор медіахолдингу ZIK Данило Нікуленко заперечив, що редакційна політика каналу афілійована з Віктором Медведчуком: «Такі закиди є абсолютним абсурдом. Покажіть бодай одну новину, інтерв'ю, будь-який інформаційний прояв чи їх низку, які могли б свідчити про афілійованість редакційної політики каналу з Віктором Медведчуком».

Нікуленко також прокоментував розповідь колишньої ведучої Роксани Руно про наполегливі пропозиції керівництва ZIK зробити програму за участі Віктора Медведчука, присвячену його внеску в обмін заручниками.

«Отже, в день обміну полоненими гостьові редактори нашого каналу у рамках щоденних токінгів (так ми називаємо студійну програму обговорень останніх новин «Перші про головне. Коментарі») запропонували наживо у телефонному режимі на кілька хвилин включити коментар одного з учасників процесу Віктора Медведчука (до речі, як це і відбулось на кількох українських каналах). Однак Роксаною було прийнято рішення заборонити це включення. У нашій цілком мирній і робочій розмові вона пояснила своє рішення особистою позицією. Я наголосив, що поділяю її як громадянин, однак ставлю під сумнів як медійник, адже гостьова служба має право запрошувати до слова усіх учасників процесу, а суспільство – мати повний спектр думок і обирати для себе прийнятну. На цьому нашу розмову було завершено, телефонний коментар в ефірі так і не з'явився, адже Роксана згідно з нашими домовленостями мала право ухвалювати остаточне рішення. Більше до цієї теми ми не повертались, і лише після розставання Роксани з каналом її було викривлено і подано саме в такому ключі, що є вкрай нечесно і просто по-людськи образливо», – розповів шеф-редактор медіахолдингу ZIK.

Нагадаємо, стало відомо, чому подружжя Загорій цікавилися телеканалом ZIK.


Підписуйтесь на наші аккаунти в Telegram та Facebook, щоб першими отримувати важливі новини та аналітику.


Загрузка...