Мобільний оператор компанія lifecell заявляє про незгоду ПАТ «Укртелеком» прийняти умови нового договору про взаємне з'єднання мереж операторів, проте має намір продовжувати переговорний процес.
Про це повідомили агентству «Інтерфакс-Україна» в прес-службі оператора, передає «Слово і Діло».
«Восени 2017 року lifecell ініціював процес підписання нового договору про взаємне з'єднання мереж із ПАТ «Укртелеком»на 2018 рік. Однак нам не вдалося отримати згоду ПАТ «Укртелеком» на підписання такого договору. Переговорний процес триває», - заявили в прес-службі оператора.
Згідно з повідомленням компанії, lifecell буде вживати всіх можливих заходів для продовження безперервного надання послуг зв'язку між абонентами lifecell і «Укртелеком».
Термін дії поточного договору про взаємне з'єднання мереж lifecell «Укртелеком» закінчується 31 грудня 2017 року.
«Розуміючи важливість безперебійного підключення до номерів «0800», ми повідомляємо, що компанія lifecell не блокує дзвінки зі своєї мережі на номери «0800», а також продовжує надавати послуги взаємного з'єднання для абонентів lifecell та ПАТ «Укртелеком», - підкреслюють в прес- службі оператора.
Як повідомлялося, 29 грудня «Укртелеком» заявив про можливе припинення дзвінків між стаціонарними номерами і номерами lifecell з вини мобільного оператора.
Раніше «Укртелеком» повернули в державну власність.
ПІДПИСУЙТЕСЬ У GOOGLE NEWS
та стежте за останніми новинами та аналітикою від «Слово і діло»