Галасюк запропонував альтернативу підвищенню тарифів «Укрзалізниці»

Читать на русском
Галасюк вважає, що необхідно почати корпоратизацію ПАТ Укрзалізниця, не підвищуючи тарифи на вантіжні перевезення в 2018 році, для залучення коштів на інвестиції компанії

Голова парламентського комітету з питань промислової політики і підприємництва Віктор Галасюк вважає, що необхідно почати корпоратизацію ПАТ «Укрзалізниця», не підвищуючи тарифи на вантіжні перевезення в 2018 році, для залучення коштів на інвестиції компанії.

Про це повідомляє «Слово і Діло» з посиланням на UAprom.

Лоукостери, комфортна залізниця і гроші на дороги: як Омеляну вдається виконувати власні обіцянкиВолодимир Омелян із 35 обіцянок, зафіксованих Словом і Ділом, поки виконав лише 2, ще 25 – залишаються в процесі виконання.

«Не можуть такі довгострокові інвестиційні завдання вирішуватися різким підвищенням тарифів. Слід шукати альтернативи, щоб, з одного боку, залучити грошові ресурси, дати замовлення машинобудівним підприємствам і оновити інфраструктуру УЗ, а з іншого – не допустити чергового тарифного шоку для промисловості. Не можна в гонитві за легкими рішеннями знижувати конкурентоспроможність промисловості. Потрібно шукати win-win варіанти», – сказав він.

За його словами, корпоратизація – це альтернатива приватизації.

«Золота середина полягає в тому, щоб продати 10-20% акціонерного капіталу УЗ. Це і залучення коштів, і потужна антикорупційна складова для самої компанії», – вважає Галасюк.

Нардеп повідомив, що це означає залучення щонайменше $1-2 млрд.

«Ці кошти можна направити на закупівлю рухомого складу, на реалізацію інвестиційних програм без підвищення тарифів. Немає необхідності за рахунок підвищення тарифів на один рік фінансувати закупівлю вагонів. Це занадто спрощене рішення», – впевнений він.

Галасюк також допускає випуск цільових держоблігацій або ж корпоративних облігацій розвитку УЗ під гарантії Мінфіну.

«Це дозволить комерційним банкам спрямовувати невикористані на кредитування кошти (а їх сьогодні десятки мільярдів гривень) не на придбання депозитних сертифікатів НБУ («пустушки», які не працюють на економіку), а на купівлю облігацій розвитку УЗ. Це дасть імпульс розвитку і машинобудування, і промисловості загалом, і транспортної інфраструктури країни», – підкреслив нардеп.

Раніше повідомлялося, що «Укрзалізниця» випустила власні акції.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: