У Порошенка знають, як можна вирішити проблему ввезення «евроблях»

У Верховній Раді запропонували відмовитися від еко-стандартів при розмитненні старих іномарок.

Україні необхідно відмовитися від дотримання еко-стандартів при ввезенні автомобілів з пробігом, що дозволить наситити ринок, а також поповнити бюджет.

Таку думку «Слову і Ділу» висловив народний депутат, член Комітету ВР з питань податкової і митної політики Роберт Горват («Блок Петра Порошенка»).

«Легалізація ввезених автомобілів, можливо, вирішить поточні проблеми з «евробляхами». Але нам треба думати про майбутнє. Ніде в світі немає обмежень ввезення вживаних автомобілів екостандартами. Скрізь ввезення автомобілів регулюється за допомогою техогляду: справна машина – може в'їжджати, несправна – ні. І в Україні я б теж так зробив», – сказав депутат.

За словами Горвата, в Україні сьогодні перебувають «за різними даними, близько 700 тисяч автомобілів з іноземними номерами».

«Якби ми їм дозволили заїжджати, то за півроку отримали б 12-13 мільярдів до бюджету від реєстрації цих автомобілів», – пояснив нардеп.

На думку політика, продажі нових автомобілів від цього б не впали, тому що в Україні, як і в усьому світі, є 15-25% людей, які їздять тільки на нових машинах, є середній клас, який через 2-5 років змінює машину.

«І є люди, які можуть дозволити собі тільки б/у автомобілі. І нам треба дати можливість купувати їм справні хороші іномарки з пробігом», – вважає депутат.

Нагадаємо, глава парламентського комітету з питань податкової та митної політики Ніна Южаніна заявила, що законопроект про розмитнення автомобілів з іноземною реєстрацією вже розроблений і чекає останнього обговорення перед подачею в парламент.

Раніше повідомлялося, що законопроект дозволить легалізувати на пільгових умовах вже ввезені в Україну автомобілі на іноземних номерах, виробництва 2000-2010 року (при тому, що чинне законодавство забороняє ввозити машини старше 2010 року, коли «заробив» екостандарт Євро-5). На легалізацію таких автомобілів буде відведено кілька місяців.


Підписуйтесь на наші аккаунти в Telegram та Facebook, щоб першими отримувати важливі новини та аналітику.


Загрузка...