У Румунії назвали причину відмови у видачі ліцензії одному з російських телеканалів

Румунська Національна рада з питань телебачення і радіо відмовив у видачі ліцензії на мовлення на території країни російського телеканалу РТР.

Румунська Нацрада з телебачення і радіо відмовив у видачі ліцензії на мовлення на території країни російського телеканалу «РТР« («Росія-1»).

За це рішення проголосували всі дев'ять присутніх на засіданні членів Ради, повідомляє «Укрінформ», передає «Слово і Діло».

«Існує небезпека того, що цей телеканал подаватиме неправдиву інформацію про Європейський Союз і США. Йдеться, передусім, про проросійські пропагандистські матеріали, про так звані fake news», - зазначив член Національної ради з питань телебачення і радіо Румунії Валентин жука.

В ЄС запустили сайт для боротьби з російською пропагандою та дезінформацієюВ Європейському Союзі запрацював сайт для боротьби з пропагандою та дезінформацією з боку Росії.

Його колега з Національної ради Дорина Руссу нагадала присутнім, що аналогічний телеканал, який здійснює мовлення на території Республіки Молдова, неодноразово було оштрафовано за необ'єктивне висвітлення подій, у тому числі подій, що відбуваються в Україні, а також за проведення російської та антиєвропейської пропаганди.

Керівники телеканалу, у свою чергу, мають намір опротестувати рішення Ради.

Нагадаємо, 2 жовтня в Литві набула чинності піврічний заборона на ретрансляцію російського телеканалу «ТВЦі». Причина заборони - підбурювання до війни і розпалювання ненависті.

Відзначимо, «Росія-1» - російський цілодобовий телеканал. Входить до складу Всеросійської державної телевізійної і радіомовної компанії.

Крім території Росії, мовлення поширюється за кордоном - телеканал «РТР Планета» на країни СНД, а також Західну Європу, Близький Схід, США. Є одним з так званих «рупорів російської пропаганди». Заборонено для ретрансляції на території України.

Телеканал «Росія-1» входить до складу першого мультиплексу цифрового телебачення DVB-T2.

4 жовтня в Києві поліція затримала кореспондента телепрограми Центральне телебачення російського телеканалу НТВ В'ячеслава Немишева.

Нагадаємо, раніше в Росії закрили пропагандистський телеканал Life.


Підписуйтесь на наші аккаунти в Telegram та Facebook, щоб першими отримувати важливі новини та аналітику.


Загрузка...