«П'яні» ДТП і кримінальна відповідальність: чи готові українці до європейських законів

Читать на русском
Олег Назаренкогендиректор ВААІД

Звісно, будуть противники ідеї запровадження кримінальної відповідальності за водіння в нетверезому стані, але реалії такі, що це саме ті методи, які працюють.

Про це на своїй сторінці в Facebook написав гендиректор Всеукраїнської асоціації автомобільних імпортерів і дилерів Олег Назаренко, передає «Слово і Діло».

«Хтось може не підтримувати запровадження кримінальної відповідальності для п'яних водіїв за кермом і говорити, що посилення відповідальності нічого не змінить. Не виключено, що певна частина населення відразу почне скиглити про кривавий режим», – зазначив експерт.

Він підкреслив, що для такого кроку необхідно буде чітко виписати процедуру, щоб уникнути підстав і покарання невинуватих.

ДТП в Україні: причини та покарання за порушення ПДР«Слово і Діло» вирішило проаналізувати причини ДТП в Україні та кількість жертв у їх результаті.

«Ми ж хочемо до Європи? А хіба порядок у Німеччині виник так просто? У прагненні бути ближчими до Європи потрібно враховувати, що німці за кермом не п'ють, «зайцем» не їздять, податки платять і на литовських номерах не катаються. Чи ми лише зарплат і рівня життя хочемо німецьких, а жити, платити податки та їздити тверезими, як німці, не хочемо?», – резюмував Олег Назаренко.

В ексклюзивному матеріалі «Штрафи та проміле. Як каратимуть автомобілістів за водіння в нетверезому вигляді» гендиректор ВААІД розповів про адміністративні заходи для автомобілістів.

Про найбільш поширені причини ДТП в Україні читайте в матеріалі «ДТП в Україні. Причини та покарання за порушення правил дорожнього руху».

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: