Як змінилося транспортне сполучення між Україною та Росією останніми роками?

Читать на русском

Наприкінці травня у російських ЗМІ з'явилися повідомлення про те, що влада України готується заборонити залізничне сполучення із Росією. «Укрзалізниця» спростувала цю інформацію, заявивши, що до кінця року зміни у графіку поїздів між Україною та РФ не плануються. «Слово і Діло» проаналізувало, як змінилося транспортне сполучення між країнами в період військових дій на Донбасі.

Від жовтня 2015 року, після заборони на авіаційне сполучення між Україною і Росією, виїхати до РФ можна лише за допомогою залізничного чи автотранспорту.

За даними «Укрзалізниці», минулого року пасажиропотік між Росією і Україною склав 1,36 млн пасажирів. Більшість із них надали перевагу саме послугам «Укрзалізниці». Водночас з Росії в Україну в'їхали лише 149 тисяч пасажирів.

Цього року пасажиропотік між Україною та Росією дещо скоротився. Якщо у 2016 році щодня залізничним сполученням користувалися в середньому 2 800 осіб, то в 2017 році цей показник склав 2,3 тисячі. Зворотним рейсом минулого року щодня користувалися 2 900 осіб, а на початку цього року - 2,2.

Наразі між Україною та Росією курсує 15 поїздів, 9 з яких — формуються в Україні: «Київ - Москва», «Київ - Санкт-Петербург», «Харків - Санкт-Петербург», «Хмельницький - Москва», «Одеса - Москва», «Херсон, Миколаїв - Москва», «Дніпро Кривий Ріг - Москва», «Харків - Москва» і «Львів - Москва». І лише один поїзд — «Москва-Кишинів» — російського формування.

Також через Україну йдуть три молдовських поїзди - два «Кишинів - Москва» і один «Кишинів - Санкт-Петербург». Крім того, через Росію до Харкова ходять два потяги азербайджанських залізниць.

Нагадаємо, в «Укрзалізниці» повідомили, що графік поїздів між Україною та РФ дійсний до 9 грудня 2017 року і поки що змін не передбачено.

Також заступник міністра з питань окупованих територій Георгій Тука розповів про перспективи відновлення залізничного сполучення з окупованими районами Донбасу та анексованим Кримом.

ПІДПИСУЙТЕСЬ У GOOGLE NEWS

та стежте за останніми новинами та аналітикою від «Слово і діло»
Поділитися: