Ринок авто і вибір українців: зацикленість на б/у автомобілях і гонитва за преміум-марками

Читать на русском
Олег Назаренкогендиректор ВААІД

*Генеральний директор Всеукраїнської асоціації автомобільних імпортерів і дилерів Олег Назаренко вважає, що вже у червні Верховна Рада може розглянути законопроект про скасування або зменшення – залежно від того, як вирішать «нагорі», – мита і акцизу на імпорт всіх авто.**

Про це фахівець написав у Facebook, передає «Слово і Діло»

«У нашому випадку важливий акцент на тому, що йдеться про всі авто, а не тільки про старі. Чому зниження мит повинно торкнутися тільки б/у авто? Чому зациклення йде на б/у? Хто вселяє українцям думку, що вони гідні їздити тільки на вживаних авто? Хіба українці не варті їздити на нових авто? Що за комплекс меншовартості?», - міркує Назаренко.

Експерт зазначив, що очікуваним буде аргумент про низькі доходи населення.

«Логічно, що з'явиться аргумент, мовляв, українці з низькими доходами можуть претендувати тільки на б/у авто або що б/у кращі, бо раніше була вища якість автопрому. Але ж мріють про уживаний BMV або audi, хоча за ті ж гроші можна й нову економ-малолітражку. При цьому потім знаходять гроші на пальне при його підвищеній витраті і на дорогі запчастини?», - підкреслив гендиректор ВААІД.

На його переконання, важливо не тільки купити машину, але й утримувати її: заправляти бензином, ремонтувати, страхувати.

Продаж вживаних автомобілів: нові правила оподаткуванняВерховна Рада змінила правила оподаткування операцій із продажу вживаних автомобілів. Тепер податкове навантаження на покупця такого засобу пересування значно зменшується.

«В Англії маса «ягуарів» віком 5 років, які продаються за 8-9 тис євро, і стільки ж коштує і «форд мондео» або «опель вектра» того ж віку. Це виглядає як пафос: дороге авто за копійки. Якщо запитати у англійців: чому ж такі ціни? Відповідь буде: дорога страховка, бензину витрачає багато і сервіс теж недешевий. Небагаті люди не можуть його собі дозволити, той же «форд» для них набагато краще придбання, а в 10-річному віці «форд» коштує помітно дорожче «ягуара», - пояснює фахівець.

«У нас же картина протилежна: улюблена розвага деяких українців – купівля старої машини за останні гроші, особливо преміум-марки», - додав Назаренко.

Як змінилася податкове навантаження – в інфографіці «Продаж б/в автомобілів. Нові правила оподаткування».

Докладно про нововведення в ПДР – у матеріалі «5 фундаментальних змін, які очікують українських автомобілістів вже в 2017 році».

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: