У Нацбанку пояснили відмови деяких банків в обслуговуванні клієнтів з ID-паспортами

Читать на русском
У Нацбанку повідомили, що відмови деяких фінустанов обслуговувати клієнтів за ID-картками обумовлені технічними недоробками і носять тимчасовий характер.

Відмови деяких фінустанов обслуговувати клієнтів за ID-картками обумовлені технічними недоробками і носять тимчасовий характер.

Про це йдеться в роз'ясненні НБУ, передає «Слово і Діло».

ЄБРР готовий купити частину акцій ОщадбанкуЗа словам глави ЄБРР у Східній Європі Франсіса Малижа, через три-п'ять років ЄБРР планує продати цей пакет акцій Ощадбанку через одну з українських бірж.

«Нацбанк упевнений, що всі незручності, які могли виникнути у початковий період використання ID-карт під час банківського обслуговування, мають тимчасовий характер. ID-карта жодним чином не обмежує можливості українців користуватися банківськими послугами», - зазначає регулятор.

У НБУ пообіцяли також, що у разі необхідності банки будуть надавати додаткові роз'яснення про порядок роботи з ID-паспортами.

Нагадаємо, раніше у Держміграційній службі повідомили про велику кількість скарг з приводу відмов співробітників банків обслуговувати клієнтів з ID-картками.

Раніше у Києві відновили роботу три центри з видачі закордонних паспортів та ID-карт.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: