Відмови деяких фінустанов обслуговувати клієнтів за ID-картками обумовлені технічними недоробками і носять тимчасовий характер.
Про це йдеться в роз'ясненні НБУ, передає «Слово і Діло».
«Нацбанк упевнений, що всі незручності, які могли виникнути у початковий період використання ID-карт під час банківського обслуговування, мають тимчасовий характер. ID-карта жодним чином не обмежує можливості українців користуватися банківськими послугами», - зазначає регулятор.
У НБУ пообіцяли також, що у разі необхідності банки будуть надавати додаткові роз'яснення про порядок роботи з ID-паспортами.
Нагадаємо, раніше у Держміграційній службі повідомили про велику кількість скарг з приводу відмов співробітників банків обслуговувати клієнтів з ID-картками.
Раніше у Києві відновили роботу три центри з видачі закордонних паспортів та ID-карт.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»