У «Мотор Січ» заперечують звинувачення в постачанні авіадвигунів до Росії

Читать на русском
Поставки двигунів АІ-222 до РФ для навчально-бойового літака Як-130 припинені підприємством ще в червні 2014 року.

У ПАТ «Мотор Січ» спростовують звинувачення в постачанні в 2016 році двигунів АІ-222 для російської військової авіатехніки в обхід заборони на військово-технічне співробітництво з Росією, що поширили деякі ЗМІ.

Про це повідомляє «Слово і Діло» з посиланням на «Інтерфакс-Україна».

«Мотор Січ» працює в рамках законодавчого поля й не здійснює ВТС з РФ з моменту ухвалення офіційного рішення влади про заборону на співпрацю. Поставки двигунів АІ-222 до РФ для навчально-бойового літака Як-130 припинені підприємством ще в червні 2014 року. Ані в 2015-му, ані в 2016-му, ані в 2017-му поставки АІ-222 до Росії також не здійснювалося», – повідомили інформагентству у вівторок, 21 лютого, представники підприємства.

Як уточнив співрозмовник агентства, наприкінці 2014 року «Мотор Січ» уклала контракт на постачання АІ-222 до Китаю.

«Мотор Січ» створює в Україні замкнутий цикл виробництва вертольотівАТ «Мотор Січ» представила військовим з Київської асоціації військових аташе (КАВА) плани за основними напрямками діяльності компанії, в рамках яких в Україні буде впроваджуватися замкнутий цикл виробництва вертольотів.

У 2015 році «Мотор Січ» почала поставки Збройним силам України в рамках держоборонзамовлення ремоторизованих на замовлення Міноборони багатоцільових Мі-8МСБ. У 2015-2016 роках, за даними компанії, українським силовим структурам поставлено 13 модернізованих вертольотів Мі-8 та Мі-2 різних модифікацій. Наразі опрацьовується можливість поставок авіатехніки в рамках держоборонзамовлення на 2017 рік.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: