Із 20 кроків, названих польською командою «Укрзалізниці» quick wins, успішно не був реалізований жоден.
Про це в інтерв'ю «Цензор.НЕТ» розповів міністр інфраструктури Володимир Омелян, повідомляє «Слово і Діло».
«Можу навести декілька прикладів за результатами роботи польської команди в УЗ. Коротко: їх немає. З двадцяти кроків, які вони самі визначили як quick wins, успішних – жодного. Нуль», – зазначив Омелян.
За його словами, в поліпшенні сервісу пасажирських перевезень немає прогресу, скоріше навпаки – кількість скарг зросла.
«Влітку я говорив, що необхідно відремонтувати кондиціонери в потягах. Взимку маю говорити, що треба відремонтувати вікна, щоб у потягах не було снігу? Це точно функція міністра, а не прямі обов’язки керівництва УЗ? Проведений ремонт лише 21 пасажирського вагону. План модернізації пасажирських вагонів виконаний на 30%. За весь рік придбано лише 9 пасажирських вагонів, що становить 43% від плану», – сказав політик.
Міністр додав, що через дефіцит вагонів знижується обсяг вантажних перевезень. Також, за його словами, в УЗ відсутня прозорість у процесі розподілу порожніх вантажних вагонів.
«Я мовчу про скандал з «АрселорМіттал», коли гендиректор цієї компанії безпосередньо звинуватив «Укрзалізницю» в нездатності організувати вантажні перевезення й корупції. Транзит впав більш ніж на 30%», – продовжив міністр.
Нагадаємо, раніше контроль над УЗ забрали у Мінінфраструктури та передали МЕРТ. Пізніше Омелян заявив, що хоче повернути контроль над ДП.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»