Японська страхова компанія замінила співробітників на роботів

Читать на русском
Японська страхова компанія замінила 34 співробітників на штучний інтелект в цілях економії коштів.

Японська страхова компанія Fukoku Mutual Life Insurance звільнить 34 співробітника, а їх роботу за розрахунками страхових виплат буде виконувати автоматизована комп'ютерна система, створена на основі штучного інтелекту вартістю 200 млн ієн. Нововведення запустять вже в січні.

Про це повідомляє «Слово і Діло» з посиланням на «Ліга.net».

На думку керівництва компанії, це дозволить збільшити продуктивність на 30% і заощадити близько 140 млн ієн (близько $1,2 млн) на рік на зарплатах.

Технічне обслуговування системи, як очікується, буде коштувати лише близько 15 млн ієн на рік.

«Cистема заснована на технології Watson, розробленої японським відділенням компанії IBM. IBM описує Watson як «когнітивну технологію, яка може думати, як людина». За словами розробників, Watson може «аналізувати та інтерпретувати будь-які дані, в тому числі неструктуровані тексти, зображення, аудіо та відео», - зазначає видання.

Японська страхова компанія буде використовувати штучний інтелект, щоб збирати відомості, необхідні для виплати застрахованим, зчитуючи інформацію з медичних довідок і відомості про проведені операції або про перебування в лікарні.

Ще три японські страхові компанії також розглядають можливість впровадження системи штучного інтелекту для оптимізації системи підбору оптимальних умов страхування для клієнтів.

Дослідження, проведене в минулому році на замовлення Світового економічного форуму, прогнозує, що збільшення застосування роботів і штучного інтелекту призведе до втрати 5,1 млн робочих місць протягом найближчих п'яти років в 15 провідних країнах світу.

Нагадаємо, раніше журнал Science опублікував список найголовніших, на думку редакції, наукових проривів 2016 року.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: