«Укрзалізниця» знову на межі зупинки – не вистачає дизельного палива. Фото

Читать на русском

Дизельного палива залишилося на кілька днів роботи, що може призвести до зупинки приміського руху, потягової й маневрової роботи на залізниці.

У регіональних філіях «Укрзалізниці» запаси дизельного палива досягли критичних позначок, що може призвести до зупинки перевезень вантажів залізницею в масштабах усієї країни.

Про це свідчать телеграми, спрямовані регіональними філіями УЗ керівництву ПАТ, повідомляє «Слово і Діло» з посиланням на ЦТС.

Одеська залізниця інформує, що станом на 13 грудня в експлуатаційному залишку за ТНТС локомотивних депо Христинівка, Помічна, ім. Т. Шевченка, локомотивного депо Миколаїв дизельного палива залишилося менше, ніж на одну добу роботи.

Аналогічна ситуація призвела до скорочення на 80% роботи у вантажному й маневровому русі та зриву експлуатаційної роботи в тепловозній тязі на основних напрямках вантажо- та пасажиропотоків: Долинська-Миколаїв, Апостолове-Миколаїв, Гребінка-ім. Т. Шевченка, Білогород-Дністровський–Ізмаїл.

Також на 80% скоротилися обсяги роботи тепловозів на припортових станціях.

Разом із тим, Донецька залізниця мала станом на 14 грудня залишок дизпалива в обсязі 236,6 тонн за добового ліміту видачі в 91 тонну. Такого запасу вистачає на 2,5 доби роботи. Найбільш критичною є ситуація на складах палива в Червоному Лимані та Слов'янську, де палива не залишилося взагалі.

Бальчун розповів, куди підуть гроші від підвищення тарифів в «Укрзалізниці»Голова правління «Укрзалізниці» Войцех Бальчун запевнив, що гроші від підвищення підуть на рухомий склад, а правління УЗ готове звітувати щоквартально про витрачені гроші, щоб не повторювати попередніх помилок.

«За такого стану поставок дизельного палива існує загроза зупинки приміського руху, потягової й маневрової роботи на залізниці», – йдеться в тексті однієї з телеграм регіональної філії.

На початку жовтня поточного року вже мала місце криза вантажоперевезень, коли через брак палива, вагонів і локомотивної тяги під загрозу були поставлені перевезення.

Раніше в «Укрзалізниці» заявляли про катастрофічний рівень зношування рухомого складу – як локомотивів, так і вагонів.

Сьогодні голова правління «Укрзалізниці» Войцех Бальчун заявив, що новопризначені керівники «Укрзалізниці» зіткнулися з реальними погрозами застосування фізичної сили.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: