Ірак хоче стати постійним покупцем продуктів харчування з України

Читать на русском
Однак в Іраку не знають українську продукцію, так як українські виробники не займаються просуванням своїх брендів, не вкладають в маркетинг.

Республіка Ірак може стати постійним покупцем української продукції агропромислового сектора, зокрема соняшникової олії, борошна, яєць, курячого м'яса і зерна.

Щоб прогодувати своїх громадян, а це 35 млн осіб, Ірак витрачає на покупку продовольства на зовнішньому ринку близько $30 млрд, повідомляє «Слово і Діло» з посиланням на Landlord.

«Зараз офіційний торговий оборот між нашими державами досягає $1,5 млрд на рік. Це мізерно мало. Вся справа в тому, що в Іраку не знають українську продукцію. Ваші виробники не займаються просуванням своїх брендів, не вкладають в маркетинг. Приміром, у нас дуже популярно куряче м'ясо з Бразилії. Коштує воно недешево, але люди цю курятину охоче купують. А все тому, що бразильська компанія щорічно витрачає кілька мільйонів доларів на просування свого товару», – каже Мустафа Аль Кафаджі, представник компанії Khafaji Group в Україні.

Є ще одна проблема – багато українських компаній бояться працювати з Іраком.

«Наша країна знаходиться в чорному списку банківської системи. Але у нас є гарантійний банк. Після зняття ембарго заробила міжнародна банківська система SWIFT, банки, засновані нашою групою, впровадили стандарти безпечної схеми проведення платежів. Зараз ведуться переговори з українськими банками-партнерами для поліпшення взаємодії в сфері платежів», – пояснив представник Khafaji Group.

За його словами, іракські партнери готові працювати з українськими компаніями безпосередньо – відкрити представництва, надати офіси в бізнес-центрах, допомогти з просуванням продукції, інвестувати в проекти зі створення спільних переробних підприємств, провести всі необхідні процедури з оформлення спільних підприємств в держорганах Іраку. Така спільна робота допоможе збільшити торговий оборот між країнами до $15 млрд на рік.

Як раніше повідомлялося, Україна прагне стати виробником органічних продуктів харчування світового масштабу і очікує інвестицій з США.

Нагадаємо, що в 2016/17 маркетинговому році Україна зможе провести і експортувати рекордний обсяг соняшникової олії.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: