Гордість Антонова: Ан-158 продвинута модифікація

Читать на русском

В рамках серії графічних матеріалів про досягнення ДП «Антонов», які підготувала редакція «Слово і Діло», в даному матеріалі ми розповімо про близькомагістральний пасажирський літак Ан-158.

Літак Ан-158 є подальшим розвитком АН-148 і спочатку називався Ан-148-200.

Це подовжена версія базової моделі з підвищеною місткістю. Візуально Ан-158 практично не відрізняється від Ан-148, проте фюзеляж літака став довшим на 1,7 м за рахунок двох додаткових секцій.

Посилення шасі Ан-158 не потребувало, оскільки максимальна злітна вага літака залишилася колишньою – 43,7 т. Проте, збільшення розмірів фюзеляжу і пасажиромісткості досягнуто за рахунок відносного зниження практичної дальності польоту на 400 км менше, ніж у модифікації Ан-148-100B – 3100 км (75 пасажирів в однокласній компонуванні).

У 2012 році виробник оцінював ринкову потребу в Ан-148 і його подовженою версією Ан-158 на період до 2026 року в більш ніж 500 літаків. Пік виробництва припав на 2013 рік, коли було випущено 9 літаків.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: