Виконувач обов'язків головного архітектора Києва Анна Бондар заявила, що департамент містобудування та архітектури готує цілу низку змін у рекламній галузі.
Про це вона розповіла в інтерв'ю «ЛІГАБізнесІнформ», повідомляє «Слово і Діло».
За словами Бондар, департамент виконав великий обсяг роботи за тримісячний період, який дозволить в майбутньому врегулювати ринок зовнішньої реклами в столиці.
«Плануємо провести особливу регуляцію для афіш театрів, музеїв та інших об'єктів, які зараз підпадають під поняття комерційної реклами. Регуляція, скоріш за все, торкнеться й муралів. Деякі з них є об'єктами монументального живопису, а деякі – активно виконують рекламну функцію», – зазначила вона.
Як стверджує Бондар, в результаті тримісячної роботи було ухвалено рішення про обмеження кількості білбордів в центрі столиці. Вона зазначила, що вже існує відповідна петиція на сайті Київради.
У «БПП» хочуть зменшити кількість вуличної рекламиНардепи від «БПП» зареєстрували законопроект, який обмежить використання реклами на окремих елементах благоустрою та контактної мережі.
«У нас є петиція, яку нещодавно розглядала комісія Київради. Я думаю, що нульова форматна зона сильно збільшиться. Для вивісок будуть розроблені спеціальні правила, в яких буде прописано, яким чином їх можна розміщувати на фасадах», – додала головний архітектор.
Крім того, за словами Бондар, її департамент працює над містобудівною документацією, а також над проектом зонінгу в Генеральному плані столиці України.
«Потрібно розуміти, що робити з проектом Генерального плану в Києві, проектом зонінгу в центральній частині міста. в розробці зараз 52 детальних плани територій. Це фактично непосильний тягар для департаменту», – зазначила вона.
Нагадаємо, 30 вересня 2015 року міський голова Києва Віталій Кличко звільнив головного архітектора столиці Сергія Целовальника та двох його заступників.
ПІДПИСУЙТЕСЬ НА НАШ YOUTUBE КАНАЛ
та дивіться першими нові відео від «Слово і діло»