У центрі Києва обмежать кількість білбордів

Читать на русском
У центрі столиці України збираються запровадити обмеження на кількість рекламних білбордів.

Виконувач обов'язків головного архітектора Києва Анна Бондар заявила, що департамент містобудування та архітектури готує цілу низку змін у рекламній галузі.

Про це вона розповіла в інтерв'ю «ЛІГАБізнесІнформ», повідомляє «Слово і Діло».

За словами Бондар, департамент виконав великий обсяг роботи за тримісячний період, який дозволить в майбутньому врегулювати ринок зовнішньої реклами в столиці.

«Плануємо провести особливу регуляцію для афіш театрів, музеїв та інших об'єктів, які зараз підпадають під поняття комерційної реклами. Регуляція, скоріш за все, торкнеться й муралів. Деякі з них є об'єктами монументального живопису, а деякі – активно виконують рекламну функцію», – зазначила вона.

Як стверджує Бондар, в результаті тримісячної роботи було ухвалено рішення про обмеження кількості білбордів в центрі столиці. Вона зазначила, що вже існує відповідна петиція на сайті Київради.

У «БПП» хочуть зменшити кількість вуличної рекламиНардепи від «БПП» зареєстрували законопроект, який обмежить використання реклами на окремих елементах благоустрою та контактної мережі.

«У нас є петиція, яку нещодавно розглядала комісія Київради. Я думаю, що нульова форматна зона сильно збільшиться. Для вивісок будуть розроблені спеціальні правила, в яких буде прописано, яким чином їх можна розміщувати на фасадах», – додала головний архітектор.

Крім того, за словами Бондар, її департамент працює над містобудівною документацією, а також над проектом зонінгу в Генеральному плані столиці України.

«Потрібно розуміти, що робити з проектом Генерального плану в Києві, проектом зонінгу в центральній частині міста. в розробці зараз 52 детальних плани територій. Це фактично непосильний тягар для департаменту», – зазначила вона.

Нагадаємо, 30 вересня 2015 року міський голова Києва Віталій Кличко звільнив головного архітектора столиці Сергія Целовальника та двох його заступників.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: