У «Народному фронті» задумалися про ребрендинг

Читать на русском
Глава фракції «Народного фронту» в парламенті Максим Бурбак зазначив, що пропрем'єрська партія планує ребрендинг.

Глава фракції «Народного фронту» в парламенті Максим Бурбак зазначив, що пропрем'єрська партія планує ребрендинг.

Метою такого кроку є підвищення рейтингу політичної сили, розповів він в інтерв'ю Соні Кошкіній, пише «Слово і Діло».

«У кулуарах ведуться такі розмови. Багато хто каже: «Давайте ребрендинг! Давайте якось освіжатися!» Я думаю, що в перерві – після закриття сесії – потрібно скликати раду партії й думати про те, як будемо відновлювати свою роботу в деяких областях. Тому що в деяких областях вона просто не проводиться», – зазначив Бурбак.

Мартиненко збереже статус «сірого кардинала» – нардепСклавши депутатський мандат, Микола Мартиненко може втратити вплив на комітет з питань енергетики, але новим головою комітету все одно стане його довірена людина з «Народного фронту».

Нардеп підкреслив, що, крім ребрендингу та посилення партійної роботи в регіонах, для підвищення власного рейтингу «НФ» планує апелювати до досягнень Кабінету міністрів. «Для початку почнемо популяризувати те, що зробив уряд», – зауважив він.

Нагадаємо, раніше інший народний депутат – представник «Блоку Петра Порошенка» Мустафа Найєм зазначив, що Арсеній Яценюк тримає парламент і країну «в заручниках» своєї фракції, адже без схвалення прем'єрської команди неможливі жодні зміни в країні.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: