Шість партій витратили на агітацію більше 500 млн гривень

Читать на русском

Центральна виборча комісія затвердила фінансові звіти партії про використання коштів виборчого фонду.

Найбільше витратила «Батьківщина», яка «розщедрилася» на більш ніж 109 млн грн, інформує «Слово і Діло» з посиланням на «Українські новини».

Зокрема, тільки на рекламу в ЗМІ «Батьківщина» витратила 99 млн грн (96,3 млн грн - на телебачення і 3,1 млн грн - на радіо). Ще 3,3 млн грн партія витратила на виготовлення друкованих агітматеріалів.

На другому місці з результатом 106,4 млн гривень виявився «Опозиційний блок». Найбільше «ОБ» витратив на рекламу в ЗМІ - 100 млн грн (93,2 млн грн - телебачення, 5,6 млн грн - на радіо).

Третім стала пропрезидентська партія «Блок Петра Порошенка». Всього на агітацію БПП витратив 97,3 млн грн - 86 млн з яких пішло на рекламу в ЗМІ. Ще 1,9 млн грн партія витратила на виготовлення друкованих агітматеріалів.

Четверте місце дісталося партії Яценюка-Турчинова «Народний Фронт». Вона витратила на вибори 93,6 млн грн, у тому числі 76 млн грн на рекламу в ЗМІ. Решта коштів політичної сили пішли на виготовлення друкованих агітматеріалів та на «інші витрати».

Читайте також: Політична зовнішня реклама-2014: війна за бренди

На п'ятому місці з результатом 73,2 млн грн витрачених на вибори коштів виявилася «Радикальна партія Олега Ляшка». Відзначимо, що в основному фонд партії складався з власних коштів - близько 69,9 млн грн. Майже всі витрачені РПЛ гроші пішли на рекламу в ЗМІ.

Менше всіх на позачергових виборах Верховної Ради витратила партія Андрія Садового «Самопоміч» - 27 млн грн, з яких 25 мільйонів пішли на ЗМІ.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: