Гройсман назвав орган, на який надходить найбільше скарг

Глава українського Кабінету міністрів розповів, на який орган найбільше скаржаться українці.
Володимир ГройсманФото: dt.ua

На Державну фіскальну службу України надходить найбільша кількість скарг від представників бізнесу.

Про це прем'єр-міністр України Володимир Гройсман заявив на зустрічі з представниками бізнесу в Києві, повідомляє «Слово і Діло» з посиланням на «Інтерфакс-Україна».

Він нагадав, що нещодавно в Україні розпочала свою роботу «гаряча лінія», на яку можна телефонувати зі скаргами.

Володимир ГройсманПрем'єр-міністр України
Гройсман обіцяє відкрити найближчим часом агентство супроводу інвестиційСказано 13 червня 2016 р.Статус обіцянки: Не виконано

«Ми запустили роботу «гарячої лінії» й можна сказати, що сьогодні є дуже багато скарг майже на всі органи контролю, але чемпіоном тут, на жаль, є поки Державна фіскальна служба», – зазначив прем'єр.

За його словами, дерегуляція та зниження контролю над бізнесом мають об'єднається для однієї мети – стимуляції підприємців до ведення чистого бізнесу. Гройсман додав, що всі, хто тиснутиме на бізнес, є «класовими ворогами українського уряду».

Нагадаємо, «Слово і Діло» стежить за українськими політиками та їхніми обіцянками. Так, український прем'єр-міністр дав 310 обіцянок, 187 з яких виконав, 45 – перебувають у процесі виконання, а 78 – провалив.

***
Всі матеріали, які розміщені на цьому сайті із посиланням на агентство «Інтерфакс-Україна», не підлягають подальшому відтворенню та/чи розповсюдженню в будь-якій формі, інакше як з письмового дозволу агентства «Інтерфакс-Україна».