Вітчизняні авіакомпанії так і не отримали літаків українського виробництва

Читать на русском

З середини минулого століття серійний завод «Антонов» (колишній «АВІАНТ») відомий як один з найпотужніших у сфері проектування та виробництва літальних апаратів. В останні роки одним з основних видів його діяльності стало створення пасажирських літаків серії " АН", які демонструють здатність працювати не тільки безпечно, але й економічно ефективно.

Минулої осені Віце-прем'єр-міністр - Міністр інфраструктури Борис Колесніков повідомив, що Уряд має намір купити у 2012 році десять українських літаків з метою їх подальшої передачі вітчизняним авіакомпаніям. Однак, як повідомило нещодавно відомство,  у 2012 році жодних угод про закупівлю літаків українського виробництва укладено не було. За  три квартали 2012 року в експлуатацію на умовах лізингу було введено 1 літак АН-148, ще два таких літаки планується поставити до кінця року. Слід зауважити, що їх постачання здійснюється за угодами, укладеними в 2007 - 2008 роках.

Тож, як бачимо, Борис Колесніков не виправдав сподівань пасажирів, знехтувавши високим рівнем комфорту, екологічністю, безпекою та економічною ефективністю. Якщо так буде і надалі, Україна має всі шанси втратити контроль над всесвітньо відомим виробником літальних апаратів.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: