На київському вокзалі систематично дурили пасажирів

Читать на русском

Спеціальна слідча комісія «Укрзалізниці» оприлюднила результати антикорупційного розслідування на центральному київському залізничному вокзалі.

Про це повідомляє «Слово і Діло» з посиланням на «Багнет».

Зокрема, касирів змушували систематично дурити пасажирів, що купували квитки у касах вокзалу. Типовими порушеннями були завищення ціни на проїзний документ, продаж квитків через перекупників та непроведення через касу плати за користування камерами схову.

До таких порушень працівники вокзалу змушені були вдаватися під тиском керівництва. «Касири повідомили про існуючі побори на вокзалах, зокрема, за продовження трудового контракту, чи можливість взяти відгул», – розповів начальник відділу протидії корупції на залізничному транпорті Олександр Красічков.

За словами чновника, такі побори були відносно невеликими, але систематичними.

Крім того, система аудіоконтролю зафіксувала численні випадки некоректного поводження касирів із пасажирами.

Читайте також: Ніякого Антикорупційного бюро не буде?

Нещодавно експерт та колишній народний лепутат Сергій Потімков розповів «Слову і Ділу», що в Мінекономіки повертаються старі корупційні схеми.


Підписуйтесь на наші аккаунти в Telegram та Facebook, щоб першими отримувати важливі новини та аналітику.


Загрузка...